English

فرماندار اسلام‌آباد غرب:

بنیاد مسکن سریعاً استحکام واحدهای مسکن مهر را ارزیابی و نتیجه را اعلام نماید

افشین کریمی گفت: فضای روانی ایجادشده بعد از زلزله مانع از سکونت شهروندان در منازلشان شده و ادامه این روند با توجه به شرایط نامناسب اسکان موقت می‌تواند مشکلات عدیده‌ای ایجاد کند.

بنیاد مسکن سریعاً استحکام واحدهای مسکن مهر را ارزیابی و نتیجه را  اعلام نماید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، کریمی ابراز داشت:  بنیاد مسکن موظف است هر چه سریع‌تر استحکام واحدهای مسکن مهر را ارزیابی و نتیجه را به ساکنین اعلام کند و از مردم هم انتظار داریم با تائید استحکام ساختمان‌های خود توسط دستگاه متولی به منازلشان بازگردند.

وی افزود: افراد غیر ساکن در مسکن مهر که در این شهرک چادر برپا کرده‌اند، شناسایی خواهند شد و به دستگاه‌های امدادرسان متذکر شده‌ایم که توزیع هرگونه اقلام امدادی صرفاً به افراد دارای دفترچه امدادی تحویل شود.

کریمی تصریح کرد: باید نحوه معرفی به بانک توسط بنیاد مسکن باید تسریع شود و استعلام نحوه پرداخت تسهیلات جبران خسارت اثاثیه منزل سریع‌تر انجام گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: بر اساس مصوبه جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار محترم کلیه بانک‌ها و مؤسسات وابسته به دولت موظف شده‌اند بحث امهال دوساله تسهیلات قبل از زلزله مردم این شهرستان را اجرا کنند و در این شهرستان همه بانک‌هامی‌بایست لیست دریافت‌کنندگان تسهیلات قبل از زلزله را به مدیریت بحران استان تا تاریخ 30/9/96 ارسال نمایند و بر اساس اهمیتی که این موضوع دارد و تأکید استاندار محترم همه بانک‌های مشخص‌شده در این شهرستان می‌بایست این مصوبه را اجرایی نمایند.

فرماندار اسلام آبادغرب اعلام داشت: هر آنچه بتوانیم برای رفع مشکلات ایجادشده پس از زلزله بکار خواهیم بست و همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در این شهرستان باید برای رفع آسیب‌های ایجادشده برای مردم تلاش کنند و کم‌کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه