English

امام‌جمعه کرمانشاه:

وسعت خسارات مالی و معنوی زلزله کرمانشاه تا سال‌ها جبران نمی‌شود

امام‌جمعه کرمانشاه، با اشاره به ابعاد گسترده زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه، گفت: وسعت خسارات مالی واردشده به استان به حدی است که تا سال‌ها جبران نمی‌شود.

وسعت خسارات مالی و معنوی زلزله کرمانشاه تا سال‌ها جبران نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، در دیدار با مسئولان کشوری و استانی جمعیت هلال‌احمر، گفت: روز بعد از زلزله که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان در سرپل ذهاب حضور پیدا کردم کمک‌های مردمی و دولتی در تمام جاده‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده استان به‌صورت زنجیروار سرازیر شده بود.

وی افزود: این همدلی، یاری‌رسانی و انسان‌دوستی در یاری‌رساندن به آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله استان کرمانشاه در جهان بی‌نظیر است.

آیت‌الله علما، اظهار کرد: گرچه به‌واسطه پیش‌لرزه‌هایی که مردم احساس کردند میزان جان‌باختگان زلزله استان به نسبت زلزله‌های بم و رودبار بسیار کمتر بود، اما ابعاد تخریب به‌مراتب گسترده‌تر از دیگر زلزله‌هایی است که تاکنون رخ‌داده است.

وی با اشاره به ورود کردن استان‌های معین برای یاری‌رسانی و روند بازسازی استان، ابراز کرد: وسعت خسارات مالی واردشده به استان به حدی است که تا سال‌ها جبران نمی‌شود.

امام‌جمعه کرمانشاه، با اشاره به امدادرسانی و حضور فعال جمعیت هلال‌احمر از لحظات اولیه وقوع زلزله تاکنون و استمرار این حضور در مناطق زلزله‌زده و اسکان موقت زلزله‌زدگان، زحمات این جمعیت را موردتقدیر قرارداد و این حجم از اقدامات را بی‌سابقه دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه