English

همزمان با آغاز هفته حمل‌و‌نقل، رانندگان و راهداری؛

تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران استان گلستان امضاء شد

همزمان با آغاز هفته حمل‌و‌نقل، رانندگان و راهداری، تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هواشناسی و مدیریت بحران استانداری گلستان به امضاء رسید.

تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران استان گلستان امضاء شد

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در آئین امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران اظهار داشت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران با هدف انتقال سریع اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز راه‌ها و هواشناسی به امضاء رسیده تا در هنگام بروز بحران‌های طبیعی مانند سیل، آتش‌سوزی، زلزله و غیره، دستگاه‌های اجرایی دخیل، واکنش سریع و اقدامات لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بحران‌ها به عمل آورند.

تبادل و مدیریت اطلاعات از سوی اداره کل مدیریت بحران

وی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران استان، مدیریت و پیگیری تبادل این اطلاعات را در مرکز فرماندهی خود برعهده دارد، افزود: تبادل و مدیریت اطلاعات از سوی اداره کل مدیریت بحران، سبب راهبری و مدیریت هدفمند تمامی واحدهای عملیاتی و دستگاههای امدادی در مواقع بحران خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان نیز در این آیین، امضای این تفاهم‌نامه و عمل به آن را، حرکتی نو در مدیریت بموقع و سریع بحران‌های طبیعی دانست و اظهار کرد: از مزایای امضای این تفاهم‌نامه، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز به هنگام وقوع بحران های طبیعی در کمترین زمان است.

صادقعلی مقدم افزود: مدیریت بحران استان با ایجاد زیرساخت‌ها و قرار دادن لینک اطلاعات مورد نیاز در مرکز فرماندهی اداره کل، برای هماهنگی و مدیریت به هنگام، بهینه و سریع امدادرسانی دستگاه‌های اجرایی اقدام می‌کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه