English

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌و‌نقل گلستان:

۳۰ درصد ناوگان و تجهیزات راهداری استان فرسوده بوده و به نوسازی نیاز دارد

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۳۰ درصد ناوگان و تجهیزات راهداری استان فرسوده بوده و به نوسازی نیاز دارد.

۳۰ درصد ناوگان و تجهیزات راهداری استان فرسوده بوده و به نوسازی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، یعقوبعلی تبرائی اظهار داشت: 30 درصد ناوگان و تجهیزات راهداری استان برابر با 72 دستگاه، دارای نقص فنی هستند که نیمه فعال شده‌اند و به نوسازی نیاز دارند.

وی افزود: برای نوسازی این تعداد ناوگان و تجهیزات به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تجهیزات راهداری استان

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، تعداد ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان را، 285 دستگاه نام برد و افزود: این دستگاهها شامل 42 دستگاه ماشین‌آلات سبک، 85 دستگاه نیمه سنگین، 76 دستگاه سنگین و 82 دستگاه تجهیزات می‌شود.

تبرائی ادامه داد: در سال جاری 10 میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی ناوگان و تجهیزات راهداری ابلاغ اعتبار شده که تاکنون 20 درصد آن احتصاص یافته و این در حالی است که به علت فرسودگی بیش از حد دستگاه‌ها به ویژه ماشین آلات سنگین که از محوری‌ترین ناوگان راهداری بوده و عمر متوسط آنها 23 سال است، نیاز ضروری به نوسازی وجود دارد.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز و زمستان و راهداری زمستانه اظهارکرد: برای راهداری زمستانی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی طبیعی، علاوه بر استفاده از ناوگان و تجهیزات راهداری اداره کل از امکانات و ماشین‌آلات بخش خصوصی در صورت تامین اعتبارات نیز بهره‌مند می‌شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه