English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد:

اصناف کهگیلویه وبویراحمد مورد بازرسی قرار گرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۶ هزار و 305 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان کهگیلویه وبویراحمد انجام‌گرفته است.

اصناف کهگیلویه وبویراحمد مورد بازرسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از کهکیلویه و بویر احمد داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد هزار و 817 مورد پرونده تخلف از واحدهای صنفی استان کهگیلویه وبویراحمد تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت صدور حکم ارسال کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مجموع بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از واحدهای صنفی استان کهگیلویه وبویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون 56 هزار و 305 مورد بوده است تصریح کرد: در پی این بازرسی‌ها ۲۷۰۳ فقره تخلف از اصناف استان هم در حوزه‌های مختلف شناسایی کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه هزار و 93 مورد تخلفات شناسایی‌شده در طول این مدت از سال جاری مربوط به گران‌فروشی است، اضافه کرد: 44 مورد از تخلفات کم‌فروشی، 19 مورد تقلب، 771 مورد عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه بوده است.

دیودیده به شناسایی 591 مورد تخلفات از ابتدای سال جاری در حوزه عدم صدور صورتحساب و فاکتور از اصناف استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: ۱۱۳ مورد از تخلفات به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط واحد صنفی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلف در حوزه عرضه و فروش کالاهای قاچاق را ۱۸ مورد اعلام نمود و گفت ارزش ریالی تخلفات صنفی تاکنون مبلغ 1 میلیارد و 689 میلیون و 612 هزار ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه