English

مدیر شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی گیلان خبر داد:

تجهیزات CNG از تهران به گیلان منتقل شد

مدیر شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی گیلان گفت: در راستای توافق فی ما بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان فنی حرفه ای کشور ، تجهیزات CNG جهت آموزش اپراتورهای CNG از تهران به گیلان منتقل شد .

 تجهیزات CNG از تهران به گیلان منتقل شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر عباسی، افزود: این تجهیزات که عبارتند از دیسپنسر، درایر، کمپرسور و مخازن ذخیره سازی از انبار ری تهران به مرکز فنی و حرفه ای گیلان منتقل شد.

وی گفت: دوره آموزش اپراتورهای جایگاههای CNG در راستای ایمنی و رعایت الزامات شامل بخشهای نحوه سوختگیری ،  رعایت ایمنی، آشنایی با تجهیزت و ... است که در دو بخش تئوری و عملی انجام می شود.

عباسی افزود: تا پیش از این بخش تئوری این آموزشها در سازمان فنی و حرفه ای و بخش عملی در جایگاههای CNG  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شده که با انتقال این تجهیزات بخش تئوری و عملی توامان در سازمان فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی گیلان با بیان اینکه  استان گیلان جزو استانهای پایلوت دهگانه ای است که این تجهیزات را در داخل استان و در مرکز فنی و حرفه ای خواهد داشت گفت: از ابتدای اجرای توافق نامه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با سازمان فنی و حرفه ای از دو سال پیش تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از اپراتورهای جایگاههای CNG  استان از آموزشهای لازم این دوره ها بهره مند بوده اند.

مهران قاسمی نرگسی، رئیس واحد CNG  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: این تجهیزات به دلیل ظرفیت پایین کمپرسورها از جایگاههای سطح کشور جمع آوری شده ودر حال حاضر صرفاً جنبه آموزشی دارند.

وی افزود: در همین راستا تجهیزاتی که با یک دستگاه تریلر به گیلان آورده شده است بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی دارد که به صورت رایگان در اختیار سازمان فنی و حرفه ای استان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه