English

ذره بین تعزیرات و بازار داغ شب یلدا/ تعطیلی واحدهای صنفی و جریمه نقدی در انتظار متخلفان واحدهای صنفی شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا خبر داد و گفت: طرح نظارتی یلدا با کشف یک هزار و 300 کیلو پسته غیر بهداشتی در گیلان کلید خورد.

ذره بین تعزیرات و بازار داغ شب یلدا/ تعطیلی واحدهای صنفی و جریمه نقدی در انتظار متخلفان واحدهای صنفی شب یلدا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا قشلاقی امروز با اعلام این خبر در جنع خبرنگاران افزود: با عنایت به در پیش بودن ایام پایانی فصل پاییز و شب یلدا و افزایش تقاضای خرید میوه، آجیل و خشکبار از سوی مصرف کنندگان، طرح نظارت بر توزیع و فروش کالاهای ویژه یلدا از تاریخ 25 اذر لغایت یکم دی در سراسر استان با حضور روسای شعب و کارشناسان تعزیرات حکومتی و با همکاری و مشارکت بازرسان اتاق اصناف ، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف نظارت بیشتر بر بازار شب یلدا در روزهای پایانی پاییز به صورت محسوس و نامحسوس درسراسر گیلان درحال اجرا است.

 قشلاقی خاطر نشان کرد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با همکاری دستگاه های نظارتی تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان در حال اجرا است.

این مسئول با بیان اینکه این طرح ویژه نظارتی به صورت شبانه روزی، محسوس و نامحسوس در حال اجرا است ادامه داد: تعطیلی واحدهای صنفی و جریمه نقدی در انتظار متخلفان واحدهای صنفی شب یلدا است.

به گفته قشلاقی، در شهر رشت 2 اکیپ در شهرستان ها یک اکیپ با همکاری دستگاه های نظارتی، واحدهای صنفی از جمله شیرینی فروشی ، آجیل فروشی، میوه ، مرغ و گوشت مورد بازرسی قرار می گیرد.

به گزارش موج، مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، عدم موازین قانونی و بهداشتی به صورت حضوری به هر یک از شعب تعزیرات حکومتی مراجعه و یا با سامانه 135 و یا شماره تلفن گویا و شبانه روزی 33365548 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه