English

نظارت و بازرسی از شالیکوبی های استان آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شروع طرح نظارت بر شالیکوبی های سطح استان از ابتدای شهریور ماه خبر داد و گفت با متخلفین این حوزه برخورد قاطع خواهد شد.

نظارت و بازرسی از شالیکوبی های استان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رضا قشلاقی اظهار کرد: در راستای رعایت حقوق مصرف کننده و نظارت برعملکرد شالیکوبی های استان و همزمان با آغاز به کار این واحدها، با مشارکت و همکاری ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی، طرح نظارت و بازرسی از واحدهای شالیکوبی در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.

قشلاقی افزود:  براساس مصوبه کمیسیون نظارت استان برای تبدیل هر 100 کیلو شلتوک، سه کیلو گرم اجرت جنسی یا مبلغ2500 ریال بابت تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید ، تعیین گردیده که هر گونه اضافه دریافتی در این بخش، مصداق گرانفروشی خواهد بود و برابر قانون برخورد خواهدشد .

وی تصریح کرد: این واحدها فقط مجاز می باشند که بابت خشک کردن و تبدیل شلتوک به برنج سفید کارمزد بگیرند و کارمزدهم تنها شامل برنج سفید سالم می باشد و به نیم دانه مزدی تعلق نمی گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان با توصیه به همه ی کارخانه داران شالیکوبی به رعایت حقوق مصرف کننده بویژه کشاورزان زحمت کش ، از آمادگی اداره کل تعزیرت حکومتی در سراسر استان جهت دریافت شکایت کتبی بصورت حضوری یا گزارش تلفنی از طریق سامانه 135 یا شماره تلفن ستاد خبری 33365548 تعزیرات حکومتی خبر داد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه