English

هواشناسی خوزستان خبر داد

بارش برف به ارتفاع ۶۰ سانتی متر در تاراز/تداوم وارونگی دما در شهرهای صنعتی خوزستان

شهرهای صنعتی خوزستان از امروز تا روز چهارشنبه (29 آذر) تداوم مه صبحگاهی بر اثر وارونگی دما خواهند داشت، همچنین میزان بارش برف در تاراز 15 تا 60 سانتی‌متر است.

بارش برف به ارتفاع 60 سانتی متر در تاراز/تداوم وارونگی دما در شهرهای صنعتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان، عنوان کرد: پدیده وارونگی دما از امروز شروع شد و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت که موجب افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد. امروز نیز ارتفاع پدیده وارونگی دما در اهواز به 140 متر رسید.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در لالی 33.1، در گتوند 16.6، تاراز 35.5، در اهواز 12.3، در بهبهان 15، در مسجدسلیمان 31.2، در شوشتر 27.5، ایذه 12.5، هندیجان 3.5، شوش 5.4، آغاجاری 3.4، در رامهرمز 5.7، در امیدیه 5.5، در دزفول 3.7، در دهدز 6.5 و در بستان 2 میلی‌متر گزارش شده است.

بهادری بیان داشت: همچنین میزان بارش برف در تاراز 15 سانتی‌متر بوده و در بخشی‌هایی از این منطقه تا 60 سانتی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: 4 شهر خوزستان نیز آبادان، ماهشهر، خرمشهر و شادگان نه تنها بارشی گزارش نشده بلکه در این شهرها گرد و خاک نیز وجود داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: سامانه بارشی دیگر در آخر هفته وارد خوزستان می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته رامهرمز با 22 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 4 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 21 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه