English

امام جمعه موقت یاسوج:

رئیس جمهور امریکا با طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی خود را منزوی کرد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف کاری کرد که منزوی شود.

رئیس جمهور امریکا با طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی خود را منزوی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: یکی از مناسبت‌های این هفته پیوند حوزه و دانشگاه است که بانی آن شهید آیت‌الله دکتر مفتح است.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت: این شهید بزرگوار برای ایجاد وحدت در بین این دو قشر اثرگذار زحمات زیادی را متقبل شد و به همراه شهید مطهری دو روحانی دانشمندی بودند که برای ایحاد پیوند میان حوزه و دانشگاه تلاش‌های زیادی کردند.

این خطیب جمعه در ادامه اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به دیدار رهبر معظم انقلاب با کشتی‌گیری که با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی رقابت نکرد اشاره کرد و گفت: این عدم حضور ورزشکاران ما در مقابل حریفان صهیونیستی تبدیل به یک سنت شده است چرا که ما این رژیم غاصب را هیچ گاه به رسمیت نمی‌شناسیم.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان صهیونیستی یک سنت است.

وی در ادامه به برخی از اقدامات ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و تناقض‌گویی‌های وی اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف کاری کرد که همه حتی هم پیمانان وی نیز در این خصوص واکنش نشان دادند و وی را در این کار تنها گذاشتن تا این که مجبور شد 6 ماه آن را به حالت تعلیق درآورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی