English

برگزاری ششمین برنامه از جشنواره فراگیر نخستین واژه آب در کوهپایه

ششمین برنامه از جشنواره نخستین واژه آب با حضور بیش از 350 نفر از دانش آموزان کلاس اول در شهر کوهپایه برگزارشد.

برگزاری ششمین برنامه از جشنواره فراگیر نخستین واژه آب در کوهپایه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جشنواره نخستین واژه آب که حسب برنامه ریزی و تدابیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان و با هنرمندی گروه لبخند آب در قالب برنامه های شاد و طنز با متن و موسیقی مرتبط با موضوع مصرف بهینه آب برگزار گردید مورد استقبال و تشویق دانش آموزان و آموزگاران قرار گرفت.

مدیر آبفا کوهپایه پیرامون نهادینه سازی مصرف بهینه آب در کوهپایه گفت: آبفا کوهپایه با اجرای برنامه های فرهنگی از جمله استفاده از رهنمودهای ائمه جمعه و جماعات، تولید و توزیع پوستر، بروشور و اجرای جشنواره هایی مانند نخستین واژه آب در صدد نهادینه سازی مصرف بهینه آب در سطح جامعه است.

مرتضی یادگاری افزود: در تابستان سال جاری در 11 نقطه منطقه کوهپایه سامانه مدیریت فشار راه اندازی شد. تأسیسات آبرسانی شهرهای کوهپایه، سگزی و تودشک مجهز به سامانه تله متری گردید. این درحالیست که برنامه هایی نیز به منظور افزایش راندمان آب در ایستگاههای پمپاژ درنظر گرفتیم همچنین جداسازی تأسیسات آبرسانی شهر تودشک از آبفای روستایی از دیگر برنامه های آبفای کوهپایه می باشد که هم اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی به اصلاح شبکه فرسوده آب منطقه کوهپایه پرداخت و گفت: هم اکنون پرت آب در این منطقه حدود 22درصد است درحالیکه این رقم باید به 15 درصد کاهش یابد به همین منظور درنظر گرفته شده با تخصیص 10 الی 20درصد بودجه جاری اصلاح شبکه و انشعابات آب شهر کوهپایه انجام پذیرد.

مدیر آبفا کوهپایه بیان کرد: در حال حاضر هوشمند سازی شبکه توزیع آب شهر تودشک که پایلوت کشوری است در دستور کار قرار گرفته است این امر در جهت مدیریت مصرف آب انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه