English

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

اجلاس استانی نماز قم فردابرگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: سومین اجلاس استانی نماز 23 آذر ماه با حضور مسئولان کشوری و متخصصین فضای مجازی در قم برگزار می شود.

اجلاس استانی نماز قم فردابرگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم، با اشاره به برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در قم عنوان کرد: این اجلاس استانی فردا پنج شنبه23آذر از ساعت 8:30 تا 11:15 در مدرسه عالی امام خمینی(ره) در قم برگزار می شود.

وی افزود: اجلاس نماز در سال جاری با موضوع نماز و فضای مجازی برگزار خواهد شد؛ با توجه به اینکه فضای مجازی فرصت های خوبی در ترویج آموزه های دینی دارد و مراجع نیز در خصوص این فضا تاکیدات زیادی داشته اند برگزاری اجلاس می تواند نوید بخش دستاوردهای خوبی باشد.

محمد خامه یارتصریح کرد: در این اجلاس از فعالان نماز در حوزه فضای مجازی تجلیل می شود ضمن اینکه حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و آیت الله حسینی بوشهری عضو عالی شورای علمیه به سخنرانی می پردازد.

وی بیان کرد: اجلاس سراسری نماز امسال 30 آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود که در این ارتباط 1300 اثر به دبیر خانه آن ارسال شده که 59 اثر به قمی ها تعلق دارد و در این اجلاس سراسری از 3 اثر برتر تجلیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: در اجلاس استانی دو دفتر از کتاب های قصه های بچه های مسجد که به صورت جیبی است رونمایی می شود که این دو دفتر در باره زندگی شهید رضا امیدی و شهید صابر مهر نژاد می باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: استقبال گسترده ای از اجلاس نماز شاهد بوده ایم تلاش می شود برنامه های اجلاس پربار تر از سالهای قبل باشد در این زمینه امسال از یک فرد خیر مسجد ساز نیز تقدیر خواهیم کرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های ستاد اقامه نماز هم زمان با برگزاری همایش گفت: نمازخانه دانشگاه حضرت معصومه(س) قبل از آغاز اجلاس افتتاح می شود همچنین بعد از اجلاس، کلنگ زنی پروژه احداث یک مسجد در منطقه نوبهار یکی از مناطق محروم شهر قم انجام می گیرد.

خامه یار گفت: چند روز قبل نیز کلنگ زنی مسجد فاطمه زهرا(س) در شهرک فاطمیه برگزار شد که در حال حاضر گودبرداری انجام شده است.

وی افزود: کلنگ مسجد دانشکده فنی و حرفه ای استان قم نیز به زمین زده شده است که اولین مسجد بزرگ هوشمند کشور به صورت دو منظوره بوده و طراحی ها توسط دانشجویان همان دانشکده صورت گرفته است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: این مسجد در زمینی در حدود هزار  و 300 متر ساخته می شود در این مسجد همه مناسبت ها به صورت را الکترونیکی برنامه ریزی و گوشزد می شود و در اعیاد و مراسم ها به صورت الکترونیکی برنامه ها را اعلام می نماید.

وی عنوان کرد: به تازگی نیز روند احداث نمازخانه در مدرسه دخترانه در روستای جنت آباد آغاز شده است هر چند یکی از دغدغه های جدی کمبود مسجد در برخی از مناطق از جمله پردیسان می باشد که امیدواریم خیرین ورود پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی