English

با حضور معاون امور زائران استانداری خراسا ن رضوی؛

ربات ثبت نام طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء رونمایی شد

مدیرعامل شرکت باهشت گردشگر از رونمایی ربات زیارت گروهی مبداء به مبداء با حضور مسوولان سازمان همیاری و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خبر داد.

ربات ثبت نام طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،سید سعید هاشمیان گفت: این ربات کاربردی در جلسه ای که با حضور حسن واحدی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در دفتر قربان میرزایی مدیرعامل این سازمان رونمایی شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی و فنی انجام شده در این طرح عنوان کرد: علاقه مندان به استفاده از خدمات طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء در اقصی نقاط کشور می توانند با مراجعه به این ربات تلگرامی به آدرس visitmashhad_bot@ ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای معرفی هر چه بهتر این طرح زیارتی نیز به همت واحد فناوری اطلاعات شرکت باهشت موشن گرافی این طرح نیز طراحی و تولید شده است که در این جلسه از آن رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت باهشت گردشگر وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ادامه داد: طرح مبداء به مبداء با نظارت استانداری خراسان رضوی و ویژه زیارت گروهی تدوین شده است و شرکت باهشت به نمایندگی از سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی وظیفه اجرای آن را بر عهده دارد.

وی افزود: در این طرح زائران آستان مقدس رضوی می توانند با ثبت نام در سامانه visitmashhad.com از 30 الی 50 درصد تخفیف در خدمات رفاهی و تفریحی استفاده نمایند.

گفتنی است، مهدی فروزان مدیرکل هماهنگی امور رفاهی استانداری، اسماعیل نورمحمدی قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سعید ولی زاده رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی نیز در جلسه رونمایی از ربات و موشن گرافی طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه