English

آیت الله نوری همدانی:

صهیونیست ها مملکتی ندارند تا پایتخت داشته باشند/رژیم کودک ‌کُش صهیونیستی می خواهد قدس را از ما بگیرد

آیت الله نوری همدانی:درحال حاضر غاصبان و مستکبران شاهد سیلی خوردن دیگری از مسلمان ها هستند، آنان فکر کرده اند که می توانند بیت المقدس را پایتخت اسراییل اعلام کنند.

صهیونیست ها مملکتی ندارند تا پایتخت داشته باشند/رژیم کودک ‌کُش صهیونیستی می خواهد قدس را از ما بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج از قم،  آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کارکنان قرآنی این نیرو و جمعی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: جریان اخیر در مساله قدس اقدام بزرگی بود و مردم بیدار شدند و نه تنها مسلمانان بلکه آزادی خواهان جهان نیز صهیونیست ها را اشغالگر اعلام کردند.

وی با بیان این که صهیونیست ها مملکتی ندارند تا پایتخت داشته باشند، اظهار کرد: درحال حاضر غاصبان و مستکبران شاهد سیلی خوردن دیگری از مسلمان ها هستند، آنان فکر کرده اند که می توانند بیت المقدس را پایتخت اسراییل اعلام کنند.

رییس جمهوری آمریکا پس از ماه ها کش و قوس بر سر اعلان تصمیم کاخ سفید در مورد به رسمیت شناختن پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی، بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه جاری، دستورالعمل انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را امضا کرد.

وی گفت: رژیم کودک ‌کُش صهیونیستی می خواهد قدس را از ما بگیرد و باید در برابر این جریانات هوشیار و بیدار باشیم.

آیت الله نوری همدانی دربخش دیگر سخنان خود گفت: یکی از مساله های ذکر شده در قرآن کریم، شکر نعمت های الهی است و اگر شکرگزار آن باشیم ، نعمت ها افزایش و درصورت کفران نعمت ، دچار عذاب الهی می شویم.

این مرجع تقلید ادامه داد: بزرگ ترین نعمت خدا ولایت است و آن چه که ازهمه نعمت های مهم تر است، ولایت اهل بیت(ع) است و این افتخار ماست که در راه ولایت و ولایتمداری گام برمی داریم.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان کشتی انقلاب را هدایت می ‌کنند و در نتیجه این امر در عزت و عظمت قرار داریم.

سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز با حضور 120 تَن از کارکنان منتخب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سراسر کشور در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر و اذان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه