English

آیت الله العظمی نوری همدانی:

وحدت مسئولین، فتنه دشمنان راخنثی خواهد کرد

حضرت آیت الله نوری همدانی بر وحدت همه مسلمان دربرابر دشمنان تاکید کردند : قطعا دشمنان هم روز به روز بر دشمنی خود خواهند افزود و به همین دلیل لازم است مسلمانان هم روز به روز بروحدت خود بیافزایند و قوی تر شوند.

وحدت مسئولین، فتنه دشمنان راخنثی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله عالمی و اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله سبزواری، ضمن تبریک ایام وحدت،  به ویژگی مردم و شهر سبزوار در انقلاب و بعد آن اشاره کردند و گفتند: شهر سبزوار ازمناطق مهم کشور درقبل و بعد انقلاب و خاستگاه مردان بزرگ و انقلابی بوده است. شهری است که تعهد و مسئولیت دربین مردان آن موج می زند. 

این مرجع تقلید بابیان اینکه برگزار کردن کنگره علمای ربانی دلیل بر تفکرانقلابی و ولائی و علاقه  مردم به آنان است براهمیت برگزاری کنگره علمای ربانی برای پاسداشت خدمات آنها تاکید کرد.

معظم له با بیان اینکه علمای ربانی در اسلام از جایگاه خاصی برخوردارند گفتند:دین هم دستور به احترام گذاشتن به آنها داده، مهمترین ویژگی آیت الله علوی سبزواری ساده زیستی، متخلق به اخلاق حسنه، مردمی وانقلابی بوده وخدمات شایسته ای به اسلام کرده است.

 ایشان با بیان اینکه عالمی که دارای ویژگی اخلاقی، علمی و عملی باشد می توان از او پیروی کرد اظهارداشتند: این خصوصیات در آیت الله علوی بود. علم و عملشان انسان را به سمت خدا هدایت می کرد و به یاد آخرت می انداخت.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: درروایتی  پیامبر(ص) درمورد جایگاه عالمان ربانی فرمود« عالم ربانی کسی است که انسان را به سمت دین، اخلاق حسنه، آخرت و تقوا رهنمود کند و این خصوصیات در آیت الله علوی بوده است و از این طریق باعث جذب دلها می شد.

 معظم له با بیان اینکه در شرایط حساسی از لحاظ بیداری اسلامی قرار داریم اظهارداشتند: درحال حاضر می بینیم مردم عراق و سوریه به وسیله همین بیدار گری توانستند گام های موفقی درمقابل دشمنان بردارند.

 ایشان بر وحدت همه مسلمان دربرابر دشمنان تاکید کردند وگفتند: قطعا دشمنان هم روزبه روز بر دشمنی خود خواهد افزود و به همین دلیل لازم است مسلمانان هم روز به  روز بروحدت خود بیافزایند و قوی تر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی