English

سیدمهدی فرشادان:

روستاهای زونج و میانه پتانسیل تبدیل شدن به روستاهای گردشگری را دارند

سید مهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی استان و تنی چند از مسئولین از روستاهای زونج و میانه به منظور بررسی وضعیت و پتانسیل های این روستا در زمینه گردشگری بازدید کردند .

روستاهای زونج و میانه پتانسیل تبدیل شدن به روستاهای گردشگری را دارند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، قبل انجام بازدید از روستاهای زونج و میانه جلسه‌ای در محل بخشداری شویشه به منظور بررسی کامل مشکلات و کاستی های روستاهای زونج و میانه با حضور سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی استان و مدیران و مسئولین بخش کلاترزان برگزار شد .

در ادامه و طی بازدید از روستاها سید مهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در مسجد روستای زونج ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت ها در روستاهای زونج و میانه اظهار کرد: با همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی به ویژه اهالی روستاها خواهیم توانست با توجه به پتانسیل های موجود، روستاهای زونج و میانه را به روستاهای گردشگرپذیر تبدیل کنیم .

فرشادان با تاکید بر رفع مشکلات و کاستی های موجود در این روستاها توسط ارگان ها و نهادهای دولتی، گفت: در صورت تبدیل شدن روستاهای زونج و میانه به مقصد گردشگران، از مشکلات این روستاها از جمله بیکاری کاسته خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه