English

در گرامیداشت هفته معلولین مطرح شد

جذب ۳ درصدی معلولان پشت درهای بسته دستگاه‌های دولتی

مدیر بهزیستی کهگیلویه گفت: قانون 3 درصد سهمیه جذب معلولین در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در شهرستان به‌درستی اجرا نمی‌شود.

جذب 3 درصدی معلولان پشت درهای بسته دستگاه‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، صبح امروز جهانگیر افشانده به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین، جشنی در سالن اجتماعات بهزیستی کهگیلویه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

افشانده ضمن تبریک به معلولین و جامعه هدف خود بیان کرد: متأسفانه مشکلات زیادی در سطح شهر دهدشت وجود دارد که باعث محدودیت معلولین برای انجام کارهای ساده خود بدون نیاز به همراه شده است.

افشانده اظهار کرد: ازجمله این مشکلات نبود مبلمان شهری مناسب با شرایط معلولین، معابر عمومی، پارک‌ها، مناسب و استاندارد نبودن در ورودی بسیاری از ادارات، بانک‌ها و خودپردازها که ارتباط اجتماعی معلولین را کاهش داده است.

مدیر بهزیستی کهگیلویه ادامه داد:  قانون 3 درصد سهمیه جذب معلولین در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در شهرستان به‌درستی اجرا نمی‌شود، که نیازمند حمایت همه‌جانبه فرماندار و نماینده کهگیلویه بزرگ هستیم.

وی کمبود مترجم برای ناشنوایان کهگیلویه را یکی دیگر از معضلات دانست و از فرماندار کهگیلویه درخواست همکاری و رفع این مشکل کرد.

افشانده در پایان به برخی از خدمات بهزیستی شهرستان که در اختیار جامعه هدف خود قرار داده اشاره کرد، و گفت: پرداخت مستمری ماهیانه به هزار و 500 نفر، پرداخت کمک‌هزینه دانشجویی و کمک‌هزینه دانش‌آموزی، هزینه ایاب و ذهاب، کمک به افراد ضایعه نخاعی، خدمات توان‌بخشی ازجمله این خدمات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه