English

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

دانشجوی جوان و پرانرژی، نوک پیشرو جامعه است

حاجی بابایی :دانشجو باید پیشتاز باشد، دانشجوی جوان و پرانرژی، نوک پیشرو جامعه است و باید حرف اول را در جامعه بزند و نماد قدرتمند بیان مشکلات اجتماعی باشد.

دانشجوی جوان و پرانرژی، نوک پیشرو جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،حمیدرضا حاجی بابایی در همایش روز دانشجو در دانشگاه قم، گفت: آمریکا با ایجاد یک ارتش پارتیزانی عظیم به نام داعش که ریشه تفکر آن ها به قرن ۸ و وهابیت برمیگردد و نگاهشان مخالفت با اهل بیت و عاشورا بود، هدف ایجاد شکاف بین اهل تسنن و تشیع را دنبال می کرد که شکست خورد.

وی ادامه داد: دلیل قدرتمند شدن داعش، الگو گرفتن و استفاده از فرهنگ شهادت طلبی موجود در تشییع بود اما چون این الگو تقلیدی و ریشه نداشت، شکست خورد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: داعش در منطقه شکست خورد و از صحنه روزگار محو شد ولی همچنان تفکر داعشی ادامه دارد؛ این تفکر خطرناک است و آمریکا همچنان به دنبال توطئه دیگر برای گسترش این تفکر می‌باشد.

وی افزود: ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره با آمریکا پنجه در پنجه  بوده ایم، این پیکار عقب نشینی ندارد و عقاید ما همیشه با آمریکا در هماورد است، در این چند ساله همیشه آمریکا در این پیکار شکست خورده لذا به دنبال این است که با ایجاد جنگ و التهاب در منطقه به اهداف خود دست پیدا کند.

حاجی بابایی همچنان در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار داشت: یک هیئت حاکمه در آمریکا وجود دارد که تصمیمات کلان را میگیرند، زمانی اوبامای سیاه پوست میتواند اهداف آنان را پیش ببرد و امروز سیاستشان این است که با سرکار آوردن ترامپ و دیوانه جلوه دادن او تمام منطق ها و قواعد جهانی را زیر پا بگذارند و از خطوط قرمز عبور کنند و هرکار غیر معمولی را انجام دهند.

وی افزود: آمریکا امروز به این نتیجه رسیده است که با منطق نمیتواند با ایران مقابله کند و میخواهد در خارج از چارچوب مذاکرات هر کاری که از دستشان برمیاید برای خروج از خط قرمز ها انجام دهند ولی نمیخواهند به این اذعان داشته باشند و برای پیشبرد اهداف خود ترامپ دیوانه را جلو انداخته اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود در خصوص دشمنی آمریکا اظهار داشت: آمریکا فقط از دو نقطه ضعف عقب نشینی میکند، این دونقطه ضعف یکی تفکر مقاومت امثال سردار سلیمانی‌ها و شهید حججی‌ها است که آمریکا را از پای درمیاورد و دیگر نقطه ضعف آن‌ها تفکر علمی احمدی‌روشن‌هاست که آمریکا نمیتواند جلوی این دوتفکر بایستد و عقب نشینی خواهد کرد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در خصوص روز دانشجو اظهار داشت: دانشجو باید پیشتاز باشد، دانشجوی جوان و پرانرژی، نوک پیشرو جامعه است و باید حرف اول را در جامعه بزند و نماد قدرتمند بیان مشکلات اجتماعی باشد.

وی اضافه کرد: دانشجو ممکن است سلیقه خاصی داشته باشد ولی نباید سلیقه ای رفتار کند و حرکات دانشجویی نباید قربانی حرکات سیاسی شود؛ دانشجو باید جلوی زیاده خواهی و اشرافی گری را بگیرد و مسئولین احساس کنند تحت نظارت دانشجو هستند و بدانند اگر خوب عمل نکنند مورد نقد دانشجویان قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه