English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کشاورزان تبدیل به یک اراده کلی شود

نماینده مردم قم در مجلس : در مبحث کشاورزی کارهایی خوبی تا به امروز انجام‌شده اما باید حمایت از کشاورزان تبدیل به یک اراده کلی شود همچنین حمایت از کشاورزان بومی که خارج از خارج از محدوده استان به فعالیت مشغول هستند نیز به‌صورت اساسی مورد توجه باشد.

حمایت از کشاورزان تبدیل به یک اراده کلی شود

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید یک‌بار برای همیشه مشکل کشاورزان حل شود.

وی افزود: در مبحث کشاورزی کارهایی خوبی تا به امروز انجام‌شده اما باید حمایت از کشاورزان تبدیل به یک اراده کلی شود همچنین حمایت از کشاورزان بومی که خارج از  خارج از محدوده استان  به فعالیت مشغول هستند نیز به‌صورت اساسی مورد توجه باشد.

احمد امیرآبادی گفت: بسیاری از کشاورزان بومی استان قم که در اراضی کشاورزی استان‌ها و شهرهای مجاور به کشت صیفی‌جات مشغول بودند به توجه به شرایط ایجاد دچار مشکلات مالی فراوانی شده که باید به‌صورت دقیق به این مشکلات رسیدگی شود.

وی تأکید کرد: کشاورزان حوزه کشت صیفی‌جات قم در سال 95 با بحران ورشکستگی روبه‌رو شده‌اند و ضربه‌های بسیار سنگین اقتصادی را تجربه کرده‌اند که شایسته است مسئولان استانی به این قبیل موارد به‌درستی رسیدگی کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان جهاد کشاورزی قم  باید آموزش‌های لازم را در مورد راهنمایی سیاست‌های جهاد و سیاست‌های کشورهایی هدف برای صادرات  محصولات را در اختیار کشاورزان  قرار دهند تا آن‌ها با دیدی باز اقدام به کشت این قبیل محصولات کنند  چراکه بخش عمده از اهالی قنوات قم در بخش صیفی‌جات عملاً ورشکسته شده‌اند.

وی ادامه داد: در قم مشکلات حاد کشاورزی وجود ندارد و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری می‌تواند مشکلات موجود را تعدیل کند همچنین باید به توجیه اقتصادی تولید برخی محصولات نیز توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه