English

اکرمی در جمع تشکل‌های دانشجویی هرمزگان:

تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و پرسشگر باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مطالبه گری را متفاوت با پرخاشگری دانست و گفت: تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و پرسشگر باشند و این امر با پرخاشگری متفاوت است.

تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و پرسشگر باشند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست با نمایندگان تشکل‌های سیاسی و صنفی دانشجویان استان هرمزگان که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، با بیان اینکه مجموعه استانداری هرمزگان از برگزاری مناظرات دانشجویی حمایت می کند، عنوان کرد: ما برگزاری این مناظرات را موجب رشد و بلوغ دانشجویان می دانیم.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی موجب ایجاد رقابت و انگیزه در دانشجویان برای شرکت در مباحث علمی و پژوهشی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مطالبه گری را متفاوت با پرخاشگری دانست و بیان داشت: تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و پرسشگر باشند و این امر با پرخاشگری متفاوت است.

اکرمی تصریح کرد: نیازمند فعالیت بیشتر تشکل های سیاسی هستیم و یکی از حلقه های مفقوده ما در عرصه دانشجویی استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های تشکل های دانشجویی است.

وی بر لزوم ارتباط مستقیم روسای دانشگاه ها با دانشجویان تاکید کرد و اظهار داشت: روسای دانشگاه ها می‌توانند با ارتباط مستقیم با دانشجویان از مشکلات مجموعه خود آگاه شوند و اقدامات لازم را برای برطرف سازی آنها انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دانشگاه ها محل پژوهش، علم و آموزش نیروی انسانی کارآمد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه