English

کشف ۲۷۰ لیتر پیش ساز مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: 270 لیتر مواد پیش ساز مواد مخدر صنعتی شیشه توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف شد.

کشف ۲۷۰ لیتر پیش ساز مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ حسین براری اظهار کرد: پلیس این شهرستان باکار اطلاعاتی و ردگیری خرده‌فروشان، از فعالیت یک باند در امر تولید مواد مخدر صنعتی باخبر شدند و انهدام آن را در دستور کار قراردادند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند در نزدیکی رودخانه رازآور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند، افزود: مأموران پس از عبور از مناطق صعب‌العبور محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از آن ۲۷۰ لیتر مواد پیش ساز مواد مخدر صنعتی از نوع "شیشه" به همراه یک دستگاه ترازو را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: متهمان پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بودند و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به‌منظور شناسایی و دستگیری آنان کماکان ادامه دارد.

براری بابیان اینکه تمامی دستگاه‌ها باید درزمینهٔ ریشه‌کن کردن اعتیاد اقدام کنند، گفت: مهم‌ترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضای آن به‌وسیله آموزش و فرهنگ‌سازی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خانواده‌ها را مهم‌ترین پایگاه برای مبارزه با اعتیاد دانست و اظهار کرد: باید به‌خوبی جوانان و نوجوانان را با آسیب‌های مواد مخدر، خصوصاً مخدرهای صنعتی آشنا کنیم تا از گرایش آنان به این بلای خانمان‌سوز جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه