English

فرمانده انتظامی استان گیلان:

دانش دینی پلیس نباید پایین‌تر از جامعه باشد

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه دانش دینی پلیس هرگز نباید پایین‌تر از جامعه باشد، خاطرنشان کرد: ضرورت بصیرت در پلیس چند برابر سایر بخش‌ها است.

دانش دینی پلیس نباید پایین‌تر از جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا اسحاقی در افتتاحیه هفتمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان گیلان  با بیان اینکه سابقه دوره بصیرت در نیروی انتظامی به 10 سال قبل برمی‌گردد، اظهار داشت:‌ همه مسئولان، متولیان و مدیران انتظامی در مرکز استان و شهرستان‌ها در دوره بصیرت افزایی حضور پیدا می‌کنند.  

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:‌ تعمیق مداوم باورها و تثبیت اعتقادات از لازمه‌های به موفقیت‌ رسیدن مسئولیت‌های خطیر نیروی انتظامی هستند.

این مقام ارشد انتظامی تعمیق باورهای دینی و افزایش آگاهی از معادلات و مباحث روز دنیا را از اهداف دوره بصیرت در مجموعه پلیس برشمرد و اضافه کرد:‌ بصیرت یکی از مهم‌ترین ابزار برای حرکت نیروی انتظامی در مسیر انقلاب است.  

وی با اجتماعی خواندن مسئولیت‌های نیروی انتظامی، تصریح کرد: بیشتر ماموریت‌های پلیس در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی که بستر اصلی کنش‌های اجتماع هستند رقم می‌خورند.  

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه دانش دینی پلیس هرگز نباید پایین‌تر از جامعه باشد، خاطرنشان کرد: ضرورت بصیرت در پلیس چند برابر سایر بخش‌ها است.  

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی تنها در یک دوره زمانی یک هفته‌ای ممکن نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها تلاش می‌شود تا شاخصه‌ها و مولفه‌های اصلی بصیرت معرفی شوند.  

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض آسیب قرار دارد، اظهار داشت: نیروی انتظامی باید در جهت خودپایی و خودساختگی، هر آن‌چه که می‌تواند از آموزه‌های دینی و معرفتی بهره ببرد.  

فرمانده انتظامی استان گیلان اضافه کرد: تعمیق مداوم باورها و تثبیت اعتقادات از لازمه‌های به موفقیت‌رسیدن مسئولیت‌های خطیر نیروی انتظامی هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه