English

از ۱۳ هزار دانشجوی دانشگاه رازی ۷۰۰ نفر در مقطع دکترا تحصیل می‌کنند

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: بر اساس آمار کلی 13 هزار نفر در مقاطع مختلف در دانشگاه رازی مشغول به تحصیل هستند و امسال بیش از 750 نفر دانشجوی برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

از 13 هزار دانشجوی دانشگاه رازی 700 نفر در مقطع دکترا تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی سلیمی افزود: دانشجویان در دانشگاه رازی به‌عنوان دانشگاه جامع در رشته‌های مختلف آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: از بین 13 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه رازی 700 نفر دانشجوی دکتری هستند که دو هزار و 800 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در دوره‌ی کارشناسی تحصیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در 65 کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، 120 کد رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 65 کد رشته در مقطع دکتری در دانشگاه رازی مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: هرسال طی مراسمی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ممتاز در رشته‌های مختلف آموزشی تقدیر می‌شود که امسال نیز بیش از 750 نفر مورد تجلیل قرار گرفتند.

سلیمی بابیان این مطلب که از دانشجویانی که در المپیادهای علمی و ورزشی که موفق به کسب مقام شده‌اند نیز تقدیر می‌شود، عنوان کرد: همچنین دانشجویانی که از دانشگاه رازی فارغ‌التحصیل شده و در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌های برتر پذیرفته‌شده‌اند تجلیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه