English

معاون گردشگری استان اصفهان خبر داد

ایجاد مرکز نظارت بر فعالیت تورهای گردشگری اصفهان در کاخ عالی قاپو

معاون گردشگری استان اصفهان از ایجاد مرکز نظارت بر فعالیت تورهای گردشگری اصفهان در کاخ عالی قاپو خبر داد.

ایجاد مرکز نظارت بر فعالیت تورهای گردشگری اصفهان در کاخ عالی قاپو

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن یارمحمدیان در نشست مشترک مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعضای انجمن راهنمایان گردشگری اظهار داشت: با توجه به رشد و گسترش گردشگری داخلی و خارجی در اصفهان به دنبال تخصصی شدن بازدید گردشگران در اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی مرکز نظارت بر تورهای گردشگری اصفهان تاکید کرد: با عنایت به حضور گسترده گردشگران در اصفهان بدنبال تخصصی شدن فعالیت راهنمایان گردشگری از یکسو و بهینه شدن بازدید از آثار تاریخی توسط گردشگران از سوی دیگر هستیم.

یارمحمدیان بیان کرد: از دیگر اهداف این طرح نظارت دقیق تر بر بازدید گردشگران از بناهای تاریخی و حذف راهنمایان غیر حرفه ائی از حوزه راهنمائی گردشگری هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین با اشاره به نقش صنایع دستی در توسعه گردشگری ایران و اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموعه جهانی میدان امام اصفهان یکی از بزرگترین مراکز عرضه صنایع دستی جهان به شمار می رود تلاش داریم تا با ایجاد کمیته بازرسی از تورها به نحوه عرضه صنایع دستی به گردشگران به ویژه گردشگران خارجی توسط راهنمایان تور نیز نظارت داشته باشیم.

مرکز تخصصی نظارت بر تورهای گردشگری استان اصفهان با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و انجمن راهنمایان گردشگران استان از 15 آذرماه در مجموعه اطلاع رسانی کاخ عالی قاپو اصفهان راه اندازی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه