English

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

حمایت ایران از کشورهای سنی مذهب نشان وحدت طلبی نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، گفت: بیشترین حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و غزه‌ای است که در آن حتی یک شیعه هم نیست و این موضوع نشان‌دهنده آن است که نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود از کشورهای اسلامی سنی مذهب حمایت کرده است.

حمایت  ایران از کشورهای سنی مذهب نشان وحدت طلبی نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز که برای نخستین بار در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، افزود: وحدتی که در زمان پیامبر(ص) با توطئه یهودیان از بین رفت امروز در جمهوری اسلامی برپاشده است و روزبه‌روز تقویت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: بیشترین حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و غزه‌ای است که در آن حتی یک شیعه هم نیست و این موضوع نشان‌دهنده آن است که نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود از کشورهای اسلامی سنی مذهب حمایت کرده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه برخی روستای شیعه‌نشین در استان مسجد ندارند اما به برکت انقلاب اسلامی در هر روستای اهل سنت چندین مسجد بناشده است، اظهار کرد: وحدت ما در استان هرمزگان مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در تقویت وحدت در سال‌های اخیر موفق عمل کرده است، خاطرنشان کرد: وحدت در کشورمان بی‌نظیر است و مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تأکید داشته و دارند و به لطف وجود مقام معظم رهبری کشورمان در وحدتی مثال‌زدنی به سر می‌برد و باید برای حفظ آن بکوشیم.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه در استان هرمزگان اهل تشیع و اهل سنت باهم ازدواج می‌کنند و خویشاوند هستند، اضافه کرد: هیچ اتفاق مبارکی بدون شیطنت افراد خبیث نیست و باید هوشیار باشیم که این وحدت از بین نرود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به در پیش بودن سالروز قانون اساسی در کشورمان، افزود: اگر همه به قانون توجه کنند اختلاف و دعوا پیش نمی‌آید و اگر قانون مداری ملاک باشد آن زمان سلیقه مداری و غوغا سالاری دیگر جایی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست مسجد جامع بندرعباس، اظهار کرد: با تکمیل تمامی فازهای مسجد جامع، این مسجد افتخاری برای کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسجد جامع بندرعباس بزرگ‌ترین مسجدی است که از زمان ورود اسلام به ایران تاکنون ساخته‌شده است، تصریح کرد: این موضوع باعث افتخار کشور و مردم است و به‌طور حتم مسجد جامع بندرعباس با حمایت همه مردم تکمیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی