English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

حضور بسیج در عراق و سوریه موجب سقوط داعش شد/هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع اقامه می شود

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز شاهد شکست داعش به دست سربازان بسیجی هستیم اگر بسیج نبود امروز وضع عراق و سوریه نامعلوم بود.

حضور بسیج در عراق و سوریه موجب سقوط داعش شد/هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع اقامه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباسی، اظهارداشت: همه نعمت‌های خداوند از جمله مال و مقام آزمایش الهی است، عده‌ای مست ثروت، مقام و حتی علم هستند و مغرورانه فخر می‌فروشند.

وی بابیان اینکه نعمت‌های خداوند برای آن است که به‌وسیله آن گره‌ای از مشکلات مردم بازکنیم، خاطرنشان کرد:  داشتن و نداشتن ثروت به‌منزله غضب یا کرامت خداوند نیست بلکه گاهی ثروت موجب ذلت انسان است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه ثروتمندی که دست یتیم را نگیرد در آزمایش الهی رفوزه است، اضافه کرد: ثروتمندانی در روز قیامت هستند که می‌گویند کاش نمی‌داشتیم زیرا یتیمان بر گردن سرمایه‌داران حق دارند.

وی در خطبه دوم بابیان اینکه هیچ‌چیز نباید جلودار حرکت عظیم وقف در جامعه بشود، افزود: امام خمینی(ره) کمتر از یک سال بعد از انقلاب دستور به تشکیل بسیج دادند و امروز شاهد هستیم اگر بسیج نبود امروز وضع عراق و سوریه نامعلوم بود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر اینکه روزبه‌روز آثار شجره طیبه را بیشتر می‌بینیم، تصریح کرد:  نقش بسیج در جنگ تحمیلی بی‌بدیل بود و اکنون حمایت و تکریم از بسیج تکلیف است.

امام‌جمعه بندرعباس ادامه داد: بسیج نیازی به حمایت ندارد چون بسیجیان باخدا معامله کردند اما تکریم بسیج تکلیف است.

وی  با اشاره به اینکه سقوط داعش را محضر مقام معظم رهبری و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تبریک عرض می‌کنم، افزود: منفورترین چهره در منطقه بعد از آمریکا، عربستان سعودی است و آن‌ها باید بدانند ادامه این مسیر غلط و راهی نافرجام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تبریک روز نیروی دریایی این روز را به نگهبانان شجاع خلیج همیشه فارس تبریک و اضافه کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی که همیشه با محوریت قانون است باید اجرا شود و همه باید به حاکمیت قانون عمل کنند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان گفت: هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع بندرعباس اقامه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه