English

با حضور وزیر ورزش انجام شد؛

افتتاح فاز اول استادیوم ورزشی گرمسار

با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده گرمسار، مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورو شماری از مسئولان فاز نخست استادیوم ورزشی 5 هزارنفری گرمسار افتتاح شد.

افتتاح فاز اول استادیوم ورزشی گرمسار

 

به گزارش خبرگزاری موج، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه این آیین به گفت: فاز اول پروژه استادیوم 5000 نفری گرمسار در زمینی به مساحت 13 هکتار آماده بهره برداری شده است .

وی با بیان اینکه احداث این پروژه سال 88 به تصویب رسیده افزود: با وجود گذشت شش-هفت سال از کلنگ زنی این پروژه کار چندانی در احداث این استادیوم صورت نگرفته بود اما در یکی دو سال اخیر با سرعت بخشی به این پروژه فاز اول آن آماده افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه استادیوم 5 هزار نفری گرمسار بالغ‌بر 15 هزار مترمربع وسعت دارد خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ‌بر 40 میلیارد ریال برای احداحث این استادیوم هزینه شده است.  

وی از برنامه ریزی برای تکمیل این پروژه ورزشی خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات طراحی‌شده در فازهای بعدی این طرح بالغ‌بر 20 میلیارد تومان اعتبار برای آغاز فاز دوم پیش‌بینی‌شده است .

  فتاحی یادآور شد: چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی، رختکن لباس از جمله بخش‌های مهمی است که در فاز اول بهره‌برداری شد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه در فاز اول این پروژه سکوی تماشاگران برای یک هزار نفر آماده شده اضافه کرد: با تکمیل این استادیوم ظرفیت آن کامل و سکوی آن به 5000 نفر افزایش می یابد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص استادیوم های در حال احداث دیگر استان گفت: تاکنون دو استادیوم سمنان و گرمسار افتتاح شده و دو ورزشگاه 5 هزار نفری شاهرود و دامغان نیز تا پایان سال 97 تکمیل و افتتاح نهایی می شوند. ضمن اینکه فاز اول استادیوم 15 هزار نفری شاهرود با ظرفیت 5000نفری تاپایان امسال افتتاح خواهد شد.

افتتاح 6 خانه ورزش روستایی و کلنگ زنی زمین ورزشی ظس از دیگر برنامه های سلطانی فر در سفر غروب امروز به گرمسار بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه