English

فرماندار صومعه سرا

اولویت کار کلیه دستگاه ها برمبنای تولید و اشتغال باشد / ۴۹۴میلیارد ریال سهم صومعه سرا از اعطای تسهیلات رونق تولید

فرماندار صومعه سرا گفت: با توجه به اینکه امسال سال اشتغال نامگذاری شده ، تلاش کنیم که اولویت کار کلیه دستگاه ها برمبنای تولید، واشتغال باشد و زمینه را برای اشتغال پایدار فراهم سازیم.

اولویت کار کلیه دستگاه ها برمبنای تولید و اشتغال باشد / 494میلیارد ریال سهم صومعه سرا از اعطای تسهیلات رونق تولید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی فتح الهی با تاکید بر لزوم تعامل بین دستگاه ها ومثبت اندیشی و حفظ احترام مردم عنوان  کرد: بعنوان یک خدمت گذار برای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم، کما اینکه اگر خودمان را  مثل  همین مردم بدانیم و مشکلاتشان را مشکلات خودمان بدانیم،   بسیاری از نگرانی ها ودغدغه های مردم را رفع کرده ایم.

فرماندار صومعه سرا افزود: هیچ دولتی نمیتواند با جذب نیرو در ادارات دولتی مشکل بیکاری جامعه اش را حل کند و تلاش همه کشورهای توسعه یافته در راستای بستر سازی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی می باشد.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاهی موظف است در راستای اشتغال گامی بردارد گفت : با توجه به اعتباراتی که مجلس شورای اسلامی مصوب و دولت ابلاغ نموده، که از اعطای تسهیلات رونق تولید، سهم صنعت معدن و تجارت شهرستان ما 297 میلیارد ریال، سهم جهاد کشاورزی 99 میلیارد ریال، سهم میراث فرهنگی 49 میلیارد ریال، که مجموع کل اعتبارات 494 میلیارد ریال است که نسبت به کاربردی کردن کارها و استفاده از تسهیلات طی جلسات بعدی که مستمر و هفتگی برگزار خواهد شد تصمیم گیری و عملیاتی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه