English

مدیر تصفیه خانه آب بابا شیخعلی :

مصرف صحیح آب باید به یک فرهنگ تبدیل شود

مدیر تصفیه خانه آب در بازدید معلمان مقطع اول ابتدایی از تأسیسات باباشیخعلی بیان کرد: مصرف صحیح آب باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

مصرف صحیح آب باید به یک فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، گرجی زاده گفت: باید موضوع مصرف بهینه آب به فرهنگ تبدیل شود و این امر وظیفه خطیر معلمان هست که فرهنگ سازی مصرف صحیح آب را در جامعه نهادینه نمایند بدین ترتیب از معلمان پایه اول ابتدایی خواسته می شود رویکردی لحاظ نمایند که مصرف صحیح آب را به خوبی به دانش آموزان یاد دهند تا در نهایت به هدف نهایی که ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه است دست یابیم.

وی به چگونگی راههای مصرف صحیح آب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایرانی ها 21 برابر اروپایی ها موقع مسواک زدن آب مصرف می کنند این درحالیست که معلمان مقطع اول ابتدایی می توانند به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهند که می توان با استفاده از یک لیوان آب مسواک نمود که قطعاً این آموزش تأثیر بسزایی در مصرف بهینه آب دارد.

مدیر تصفیه خانه آب به ضرورت مصرف صحیح آب پرداخت و خاطرنشان ساخت: شواهد حاکی از آن است که منابع ذخیره آب به دلیل کاهش بارندگی بسیار محدود هستند پس باید تک تک افراد با مصرف صحیح این منابع محدود را مدیریت کنند. در این میان نقش معلمان که وظیفه خطیر تعلیم و تربیت را به عهده دارند بسیار حائز اهمیت است چرا که این قشر با آموزش کودکان و نوجوانان می توانند بسیار مؤثر در مدیریت مصرف آب باشند.

در دومین برنامه از سلسله نشست های طرح آموزش ضمن خدمت معلمان مقطع اول ابتدایی پیرامون مصرف بهینه آب بیش از 100 نفر از معلمان مقطع اول ابتدایی ناحیه2 آموزش و پرورش استان اصفهان با هدف آشنایی با چگونگی روشهای مصرف بهینه آب حضور یافتند و نیز در بازدید از تأسیسات تصفیه خانه آب باباشیخعلی از نزدیک با فرآیند تصفیه خانه آب آشنا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه