English

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

دادگاه عمومی بخش احمدی افتتاح شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از راه اندازی دادگاه عمومی بخش احمدی با هدف تمرکز زدایی، دسترسی آسانتر و برخورداری ساکنین این بخش از خدمات مطلوب قضایی خبر داد.

دادگاه عمومی بخش احمدی افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین اکبری در مراسم افتتاح دادگاه عمومی بخش احمدی دقت در رسیدگی را از دیگر آداب قضاوت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اهتمام به دقت نظر در جریان دادرسی موجب استحکام و اتقان هر چه بیشتر آراء صادره از محاکم قضایی می‌گردد و امکان دستیابی به هر دو شاخص کیفیت و کمّیت را به صورت همزمان فراهم خواهد ساخت.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان افتتاح دادگاه عمومی بخش احمدی را به عنوان دستاوردی دیگر در عرصه خدمت رسانی از سوی دادگستری کل استان و با هدف تمرکز زدایی، توزیع عادلانه امکانات و برخورداری ساکنین مناطق مختلف استان هرمزگان از خدمات مطلوب قضایی دانست و عنوان کرد: در پی راه اندازی این واحد قضایی حجم پرونده‌های وارده به دادگستری شهرستان حاجی آباد ۱۵ تا ۱۷ درصد کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری بر قاطعیت دستگاه قضایی در مقابله با جرائم مهم به ویژه در حوزه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و مشروبات الکلی تأکید کرد و یادآور شد: توسعه حوزه‌های قضایی و پوشش امکانات و خدمت رسانی در مناطق مختلف استان هرمزگان بسترساز ارتقاء شاخص امنیت، بازدارندگی قضایی و افزایش هزینه ارتکاب جرم برای هنجارشکنان خواهد بود.

در این مراسم افشین داوری به عنوان رئیس دادگاه عمومی بخش احمدی معرفی و حکم انتصاب وی که از سوی ریاست قوه قضائیه ابلاغ شده است، قرائت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه