English

داوری:

شرایط برای جذب مربی توانمند خارجی فراهم است

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: تمام شرایط برای جذب یک مربی با رزومه موفق و شایسته برای تیم های سنین پایه ما فراهم آمده است.

شرایط برای جذب مربی توانمند خارجی فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج، افشین داوری اظهار کرد: با توجه به اینکه مربی خارجی از طریق یک شرکت با فدراسیون قرارداد بسته ما پیگیری های خود را از طریق این شرکت انجام می دهیم و با خداحافظی سرمربی خارجی به دلیل کسالت پدرش بعید به نظر می رسد که ما قرارداد مجددی را با وی ببندیم.

وی با بیان اینکه تمام شرایط برای جذب یک مربی با رزومه موفق و شایسته برای تیم های سنین پایه ما فراهم آمده است، تصریح کرد: امیدواریم با جذب مربیان توانمند خارجی بتوانیم در این زمینه یک سرمایه گذاری خوبی را داشته باشیم.

برای ریاست کاندیدا می‌شوم

سرپرست فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: اگر بنده در مجمع انتخاباتی فدراسیون رای بیاورم قطعا به دنبال جذب یک مربی توانمند خارجی خواهم بود.

داوری در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: بعد از پایان مراحل ثبت نام و تائید صلاحیت به نظر می رسد اواخر آذرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس برگزار شود.

وی در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: این اردوها از 15 آبان به شکل منضبط و خوب و با تامین امکانات مناسب آغاز خواهد شد.

مسابقات بوکس ، مربیان خارجی

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: از چهارم تا 10 آبان ماه مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد و در این مسابقات از بین نفرات منتخب اردونشینان تیم ملی مشخص شده و تلاش ما بر این است تا از بین آنهایی که روی رینگ رفته و در مسابقات انتخابی حضور داشته‌اند بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنیم.

داوری اضافه کرد: اکثر ورزشکاران بوکس کشور با اشتیاق تمام آماده حضور در مسابقات کشوری هستند و ما قدردان این همت بازیکنان و کادر فنی هستیم که به احترام فدراسیون بوکس با قدرت در این رقابت ها حاضر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه