English

نماینده مردم مشهد:

سوریه و عراق میدان عمل شعار «اسلام مرز ندارد» است

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه امروز نام مدافعان حرم جوامع بین‌المللی و ناقضان حقوق بشر را عصبانی می‌کند، گفت: سوریه و عراق میدان عمل شعار «اسلام مرز ندارد» بود.

سوریه و عراق میدان عمل شعار «اسلام مرز ندارد» است

به گزارش خبرگزاری موج، امیرحسین قاضی‎زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه  همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» گفت: امروز پدیده شوم تروریسم فجایع انسانی کوری در جهان خلق کرده که متاسفانه غیرنظامیان بسیاری را تحت ظلم و تجاوز قرار داده است.

وی افزود: سوال ما از حامیان مادی و معنوی تروریسم این است که آیا این حجم گسترده از کشتار غیرنظامیان به معنای نقض حقوق بشر نیست؟ آن همه کنوانسیون و مصوبات به چه دردی خواهد خورد زمانی که زن و کودک مظلوم مسلمان در منطقه آغشته به خون می‌شوند و جوامع بین‌المللی با سکوت معنادار خود مُهر باطلی بر صلاحیت سازمان‌های بین‌المللی می‌زنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید بر منطق الهی مدافعان حرم یادآور شد: مشخصا امروز نام مدافعان حرم، حامیان داعش و گروه‌های تکفیری را عصبانی می‌کند چرا که این جریان روشن الهی دست بر همان نقطه‌ای گذاشت که جوامع بین‌المللی و سازمان‌های نمادین حقوق بشری سکوت اختیار کرده بودند، داعش نابود شد و معادلات از پیش تعیین شده و ننگین استکبار در منطقه بهم خورد.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم در سایه تدبیر رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های سردار سلیمانی شعار «اسلام مرز ندارد» را در میدان عمل به منصه ظهور گذاشتند و دیدیم که بچه‌های انقلابی از افغانستان و ایران تا پاکستان و لبنان و سوریه و عراق چطور زیر پرچم وحدت اسلامی جمع شدند.

قاضی‌زاده گفت: چطور برخی می‌گویند ایران صرفا برای منافع خود به سوریه و عراق رفته؟ بله درست است ما منفعت داشتیم آنجا، منفعت ما منافع الهی و معنوی بوده، ما به دنبال ایجاد امت واحده اسلامی هستیم، ما به دنبال احقاق حقوق مسلمانان مظلوم سوریه و عراق هستیم و جمهوری اسلامی ایران در موضوع دفاع از مسلمانان در این نقطه بطور حتم متوقف نخواهد شد.

همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» نهم آذر ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در مشهد مقدس برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه