English

مربی کانون گیلان برگزیده جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای تبریز شد

این جشنواره با حضور قصه‌گویانی از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، زنجان، قزوین، گیلان و اردبیل برگزار شد و در این میان منیژه واحد، مربی هنری کانون استان گیلان با «نَقل رستم» درجمع قصه‌گویان برتر قرارگرفت.

مربی کانون گیلان برگزیده جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای تبریز شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، هیأت داوران این جشنواره متشکل از محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و سیدعلی کاشفی‌خوانساری در بخش رضوی سولماز صادق‌زاده نصرآبادی با قصه «زیارت‌نامه دهم» از آذربایجان شرقی، در بخش آزاد پریسا صدایی‌آذر با قصه «دوز (نمک) و پادشاه» از اردبیل و در بخش کانونی، فاطمه برمال با قصه «حسن کچل» از اردبیل، لیلا ابراهیمی با قصه «فرشته» از قزوین را نیز به عنوان دیگر برگزیدگان این جشنواره معرفی کردند.

اعضای داوری همچنین فاطمه محمودی با قصه «پری مهربان» از آذربایجان‌شرقی، شادی پاکزاد با قصه «ساقه نی» از آذربایجان غربی و یاسمین رحیمی‌نیکو با قصه «هزار آواز» از زنجان را شایسته تقدیر دانستند و در این میان از رابطان قصه‌گویی این استان‌ها نیز قدردانی‌کردند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه یک به میزبانی کانون استان آذربایجان شرقی آذرماه 1396 با برگزاری آیین پایانی در محل تالار اندیشه ائل‌گلی تبریز و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی