English

اطلاعیه شماره شش موسسه ملل

آخرین وضعیت سپرده سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان)

سپرده‌های سپرده‌گذاران موسسه ملل از امروز (۴ آذر) براساس برنامه زمان بندی اعلام شده و به آنها پرداخت می‌شود.

آخرین وضعیت سپرده سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان)

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، براساس اطلاعیه موسسه ملل در خصوص تعاونی منحله وحدت (آرمان سپرده‌های سپرده‌گذاران از امروز (۴ آذر) براساس برنامه زمان بندی اعلام شده به آنها پرداخت می‌شود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: ضمن آرزوی توفیق و بهروزی و تبریک حلول ماه ربیع الاول، پیرو اطلاعیه های قبلی این موسسه در خصوص ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه شورای محترم پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار منحله وحدت(آرمان) به موسسه اعتباری ملل و حسب تصمیم سران محترم سه قوه موجبات پرداخت وجوه سپرده گذاران گرامی فراهم آمده است، لذا بدین وسیله به اطلاع سپرده گذاران می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته و شناسایی بخشی از دارایی های تعاونی مذکور و مکاتبه با بانک مرکزی برای تخصیص خط اعتباری و با عنایت به موافقت و صدور مجوز از سوی بانک مرکزی مقرر گردید وجوه سپرده گذاران بر اساس جدول ذیل پرداخت گردد. لذا آن دسته از سپرده گذاران که مانده مجموع سپرده آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال می باشد دعوت به عمل می آورد که با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و دفترچه حساب یا گواهی سپرده به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

از سپرده گذاران محترم خواهشمند است برای جلوگیری از اتلاف وقت و سهولت در انجام کار، صرفا در تاریخ های تعیین شده به شعب این موسسه مراجعه و همکاری لازم را با کارکنان این شعب جهت تسریع در احراز هویت و سایر اقدامات مربوط به عمل آورند.

وجوه سایر سپرده گذاران محترم نیز انشاالله پس از تصمیم مراجه ذی صلاح و شناسایی دارایی های تعاونی مذکور در مراحل بعدی تعیین وتکلیف خواهد شد. از صبر و شکیبایی سپرده گذاران سپاس گزاری می نماییم.

گفتنی است؛ از ابتدای خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) در خوزستان همزمان با سراسر کشور از سوی بانک مرکزی با غیر مجاز اعلام کردن فعالیت این موسسه مسدود شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی