English

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی؛

بسیجی‌ها باید مواظب باشند که اعتقاد آن‌ها ساییده نشود

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: بسیجی‌ها باید مواظب باشند که اعتقاد آن‌ها ساییده نشود و از سوی دیگر اخلاق در آن ها کم رنگ شود.

بسیجی‌ها باید مواظب باشند که اعتقاد آن‌ها ساییده نشود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به جشن بزرگ ملی مقاومت در مقابل شرارت افزود: فرزند رهبر(سردار سلیمانی) خبر از شکست تکفیری و داعشی‌ها در سوریه و عراق داد و این روزها جای شهدای مدافع حرم خالی است.

وی ادامه داد: اما رهبر معظم انقلاب هشدار نیز داده است که همه باید آگاه و دشمن شناس باشیم، چراکه دشمن، دشمن است و ممکن است با روش جدیدی جبهه دیگری را ایجاد کنند.

یعقوبی به هفته بسیج نیز اشاره و اظهار کرد: امام راحل با بصیرتی که داشت آینده کشور را می دید، توطئه شناس و دشمن شناس بود و فرمودند که ملت ما باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد و در حقیقت آن زمان، هنگامی بود که هنوز جنگ تحمیلی نیز صورت نگرفته بود.

وی تصریح کرد: اما هنگام هشت سال دفاع مقدس، بسیجی‌ها کاری کارستان کردند تا کشور به پیروزی رسید و امروز این شجره طیبه به ثمر نشسته است و موجب پیروزی در کشورهایی همچون عراق، سوریه و ... نیز شده است.

خطیب نماز جمعه بجنورد با بیان این‌که همه ملت ایران به صورت بالقوه بسیجی هستند، تاکید کرد: تفکر بسیجی به معنای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیجی سیاسی است اما سیاست زده و اهل کار جناحی نیست، بسیج مجاهدت است و بی انضباط نیست و بسیج با بصیرت است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: اما خطر در کمین بسیجی‌ها قرار دارد که یکی از آن ها سایش اعتقادی و دیگری ریزش اخلاقی است.

وی تاکید کرد: بسیجی‌ها باید مواظب باشند که اعتقاد آن‌ها ساییده نشود و از سوی دیگر اخلاق در آن ها کم رنگ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه