English

سیداحسن علوی:

اندیشه ها و تفکرات داعش با اندیشه های تابناک و تعالیم انسان ساز اسلامی مغایر بود

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی وجود داعش را در منطقه خاورمیانه یک غده سرطانی و درد مشترک تمام دولت ها و ملت های اسلامی دانست.

اندیشه ها و تفکرات داعش با اندیشه های تابناک و تعالیم انسان ساز اسلامی مغایر بود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،سیداحسن علوی با اشاره به اینکه وجود اختلافات قومی و مذهبی می تواند زمینه نفوذ سلطه تفکرات داعشی را در جامعه اسلامی فراهم کند افزود: مسلمانان و امت اسلامی با تبعیت از قرآن و سنت رسول اکرم (ص) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنند از هر گونه تفرقه و اختلاف بپرهیزند.
وی با اشاره به اینکه گروه تکفیری داعش در حمله آمریکا برای سرنگونی صدام به عراق پدید آمد و نا آرامی و هرج و مرج شکل گرفت افزود: این گروه تندرو که با نام اسلام و ادعای حکومت بر ممالک اسلامی در منطقه خاورمیانه حضور پیدا کرد، درصدد تحریف و زشت جلوه دادن چهره اسلام بود.
این نماینده مجلس گفت: بهترین شیوه مقابله با تفکرات داعشی و ضد اسلامی همبستگی، وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.
وی وجود داعش را در منطقه خاورمیانه یک غده سرطانی و درد مشترک تمام دولت ها و ملت های اسلامی دانست و گفت: داعش یک واقعیت بسیار تلخ و اسفناک در تاریخ بشریت بوده با جنایت های ننگین و کشتار مسلمانان بی گناه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و خانواده های بسیاری را به دلیل ارتکاب جنایت داغدار کرد.
علوی اضافه کرد: اندیشه ها و تفکرات داعش نه تنها غیر انسانی و وحشیانه بود بلکه با اندیشه های تابناک و تعالیم انسان ساز اسلامی مغایر بود.
نماینده مردم شهرستانهای سنندج،دیواندره وکامیاران درمجلس شورای اسلامی اظهارکرد: این جریان اسلام ستیز با پشتوانه رژیم صهیونیستی و حمایت های مالی و تسلیحاتی کشورهای استکباری مورد حمایت قرار می گرفت.
وی مبارزه و مقابله با داعش را یکی از خواست های امت اسلامی دانست و ادامه داد: امروز در سایه وحدت و پکپارچگی امت اسلامی سیطره کریه و خبیث داعش بر سر مسلمانان کوتاه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه