English

در شورای اداری باشت مطرح شد

۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستان باشت برگشت خورد

جلسه شورای اداری شهرستان باشت با محوریت هفته بسیج با حضور رؤسای ادارات، اعضای شورای تأمین ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت و به ریاست فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستان باشت برگشت خورد

به گزارش خبرگزاری موج از باشت، مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در این نشست با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر است که محدود به زمان نیست و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی عرصه ها حضور فعال و چشمگیری داشته است.

حسینی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیج به عنوان یک نیروی قابل اتکا در کنار مردم برای دفاع از سرزمین اسلامی تلاش کرد و در حادثه های مختلف و وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و یاریگر مردم بوده است که نمونه بارز آن را در حادثه اخیر زلزله غرب کشور می توان مشاهده کرد.

وی همچنین با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر گروهک آمریکایی – صهیونیستی داعش در منطقه، ابراز داشت: جبهه مقاومت و رزمندگان ما در سپاه قدس نشان دادند که دست برتری در منطقه با ما است.

حسینی بیان داشت: درس سپاه به کسانی که نمی خواهند در منطقه آرامش برقرار باشد و با پایان فتنه، در صدد راه اندازی فتنه دیگری هستند بسیار کوبنده است و ما می توانیم در مقابل هر قدرتی بایستیم.

رییس شورای اداری باشت در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم در راه اندازی موکب اربعین حضرت زینب «س» بوستان شهرستان باشت، گفت: مردم نشان دادند که نیازی به همراهی ادارات ندارند و هر گاه کار به مردم واگذار شد نتیجه مطلوب بدست آمد.

حسینی از دست اندرکاران راه اندازی این موکب، پایگاه های مقاومت بسیج روستاها و نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت و همچنین اورژانس جاده ای بهداشت جهت تأمین سلامت زوار در این مسیر تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان باشت با ابراز گلایه از عدم حضور برخی از اعضا در جلسات شورای اداری خواستار حضور جدی و مثبت رؤسای ادارات برای اجرای دقیق مصوبات شد.

حسینی همچنین با انتقاد از عدم جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط برخی ادارات شهرستان گفت: در سال گذشته قریب به ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات تخصیص یافته به ادارات شهرستان بدلیل عدم پیگیری مدیران جذب نشد که این موضوع می تواند در پیشبرد اهداف ادارات خلل ایجاد نماید.

وی همچنین با تبریک به شهردار جدید باشت برای وی در انجام امور آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این نشست لطف اله موسوی شهردار جدید باشت که اولین حضور خود را در شورای اداری شهر باشت تجربه می کرد با تبریک هفته بسیج آمادگی این نهاد برای مساعدت و همکاری در جهت برگزاری مراسمات هفته بسیج اعلام کرد.

موسوی با اشاره به سخنان امام خمینی «ره» ابراز داشت: تا تفکر بسیجی در کشور طنین انداز است چشم طمع جهان خواران از آن دور خواهد ماند.

وی افزود: به اعتراف دوست و دشمن، بسیج توانمندی های تحسین برانگیزی را به نمایش گذاشته و مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است.

این مسئول شناسایی توانمندی های بسیج را گامی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران دانست و تصریح کرد: از این توانمندی ها می توان در امور اقتصادی،فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و دیگر زمینه ها استفاده کرد.

موسوی گفت: بسیج بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام جمهوری اسلامی است.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تا به مناسبت هفته بسیج همایش کوهپیمایی با همکاری بسیج سپاه ناحیه باشت برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه