English

با پیگیری های رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس؛

۱۲ هزار نفر از روستاهای غرب قشم از آب شرب بهره مند می شوند

با پیگیری های رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان، با تخصیص اعتبار مورد نیاز طرح آبرسانی به روستاهای غرب جزیره قشم، طی بیست روز آینده 12 روستا با جمعیت تقریبی 12 هزار نفر از نعمت آب شرب لوله کشی سالم برخوردار می شوند.

12 هزار نفر از روستاهای غرب قشم از آب شرب بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر نماینده مردم نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، مشاور نماینده مردم بندرعباس با اشاره به پیشرفت 98 درصدی اجرای این پروژه گفت: بسیاری از روستاهای غرب جزیره قشم با تانکر آبرسانی می شدند که با اجرای این پروژه دسترسی مستمر به آب آشامیدنی سالم خواهند داشت.

منصوری تصریح کرد: هزینه تامین آب برای یک  خانواده های 4 نفره در غرب این جزیره، ماهیانه حدود 60 هزار تومان بوده که این رقم در برخی از ماه های گرم سال به بالای 200 هزار تومان درماه می رسد اما با اجرای این  پروژه، این رقم به یک چهارم کاهش پیدا میکند که گامی بزرگ در آسایش و رفاه مردم ساکن روستاهای غرب جزیره قشم خواهد بود.

منصوری گفت: با آغاز اجرای خط انتقال آبرسانی به روستاهای غرب جزیره قشم، که توسط شرکت مپنا و از طریق آبشیرین کن کووه ای صورت می گیرد، این خط به مخزن سه هزارمتر مکعبی مادر در رمکان وصلو از آنجا به روستای غرب انتقال داده می شود و مشکل تامین آب این مناطق برای همیشه رفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه