English

فرمانده انتظامی استان قم :

ماه ربیع فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص) است

فرمانده انتظامی استان با بیان این که پیامبر اکرم(ص) توانست اخلاق دینی را در سرزمینی که بویی از اخلاق نبود گسترش داده و ما امروز شاهد بیش از یک و نیم میلیارد انسان مسلمان در دنیا هستیم،‌گفت: ماه ربیع فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص) است.

ماه ربیع فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص) است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، به نقل ازمرکزخبری پلیس، سردارکاظم مجتبایی در جلسه شورای فرماندهی، علت اهمیت ماه ربیع الاول را به دلیل قرار داشتن میلاد بزرگترین مخلوق عالم حضرت محمد مصطفی (ص) دانست و اظهارداشت: ربیع یعنی بهار چون ولادت پاک ترین و با اخلاق ترین انسان ها، که از نظر کرامت و مراتب اخلاقی در بین همه آفریده ها زبانزد و سرآمد است در این ماه قرار داشته و حتماً برای مومنان بهار سال است.

وی با بیان این که وظیفه ما نهادینه کردن اخلاق محمدی (ص) در کل ماه های سال است، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) ویژگی های زیادی داشتند اما مکارم اخلاقی در زندگی با عظمت ایشان بیش از سایر ویژگی ها و خصایص دیگر خود را نشان می دهد تا جایی که پروردگار عالم دلیل رسالت ایشان را ترویج، انتشار و تکمیل مکارم اخلاق ذکر می کند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: پیامبر اکرم(ص) توانست اخلاق دینی را در سرزمینی که بویی از اخلاق نبود گسترش داده و ما امروز شاهد بیش از یک و نیم میلیارد انسان مسلمان در دنیا هستیم.

وی با بیان این که باید ویژگی های اخلاقی رسول مکرم اسلام(ص) را در بین اعضای خانواده، جامعه و همکاران گسترش داد، ماه ربیع را فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص)دانست.

سردار مجتبایی در ادامه از تلاش های گسترده همه روسا، فرماندهان، معاونان و کارکنان این فرماندهی به دلیل ایجاد امنیت در طول ایام ماه صفر و بخصوص اربعین حسینی(ع) قدردانی کرد.

سردار مجتبایی سپس به موضوع گروگان گیری و توفیق پلیس آگاهی استان در آزادی نوجوان 14 ساله و همچنین کشف خودرو مسروقه به همراه کودک چهارساله داخل آن اشاره کرد و گفت:با توجه به حساسیت موضوع و به لطف الهی این خودرو مسروقه با حضور شخص فرماندهی و دادستانی در محل و هم افزایی تمام کلانتری ها، پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، یگان فوریت های پلیسی110 ، پلیس راهور و پلیس راه استان طی دو ساعته کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی