English

همتی در شورای اداری استان:

تحقق کارکرد ملی و فراملی هرمزگان نیازمند توجه ملی است

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان با توجه به داشتن کارکردهای ملی به توجه ملی هم نیازمند است تا بتواند کارکرد ملی و فراملی خود را به خوبی ایفا کند.

تحقق کارکرد ملی و فراملی هرمزگان نیازمند توجه ملی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در پنجمین نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه هماهنگی و همدلی خوبی میان اعضای شورای تامین و مجموعه مدیران استان هرمزگان وجود دارد، عنوان کرد: تلاش می کنیم در این فضا در دوره جدید و دولت دوازدهم دستاوردهای مطلوبی در استان هرمزگان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: باور ما این است که در بستر همدلی و هماهنگی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان این استان را بسیار بااستعداد و دارای ظرفیت برشمرد و افزود: هرمزگان نقش برجسته‌ای در اقتصاد ملی و تامین بودجه عمومی کشور دارد و تنها در سه مورد درآمد گمرکات، بنادر و درآمدهای عمومی این استان سالیانه بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان را وارد خزانه کشور می‌کند.

همتی تصریح کرد: پالایشگاه‌ها، مناطق آزاد و صنایع موجود در این استان نیز در اقتصاد و تولید ملی کشور نقش بسزایی دارند و انتظار داریم با توجه به این کارکردهای ملی در تخصیص اعتبارات و بودجه‌ها نیز هرمزگان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: هرمزگان با توجه به داشتن کارکردهای ملی به توجه ملی هم نیازمند است تا بتواند کارکرد ملی و فراملی خود را به خوبی ایفا کند.

تحقق توسعه و پیشرفت در بستر امنیت

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید فضا برای حرکت های بزرگ و جذب سرمایه‌گذاران در هرمزگان فراهم شود، خاطرنشان کرد: باید با تصمیم‌گیری‌های مناسب و بزرگ شرایطی را فراهم کنیم که هرمزگان به استانی دارای قدرت جذب سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

همتی به نقش هرمزگان در تامین امنیت کلان کشور اشاره کرد و بیان داشت: توسعه و پیشرفت در بستر امنیت محقق می‌شود و در سایه تلاش همه دستگاه‌های مسئول در این بخش شاهد برقراری امنیت بسیار خوب در کشور و همچنین استان هرمزگان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه اطلاعاتی در هرمزگان نقش ممتاز، عالمانه و آگاهانه‌ای در جهت برقراری امنیت و رفع مشکلات مردم بر عهده داشته است از زحمات آقای سلیمی مدیرکل سابق اطلاعات استان قدردانی می‌کنم و برای آقای ساعد مدیرکل جدید اطلاعات هرمزگان نیز آرزوی توفیق دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه