English

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شفت:

نقاشی مهمترین راه شنیدن صدای ذهن کودکان است

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شفت گفت: نقاشی ازمهمترین راه های شنیدن صدای ذهن کودکان و برقراری ارتباط با آنان است.

نقاشی مهمترین راه شنیدن صدای ذهن کودکان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهنا بابایی مقدم گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه نقاشی و مراسم اختتامیه دومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی با حضور روسای دو اداره، پرسنل، بخشدار مرکزی، کودکان، نوجوانان و اولیای مدارس درمحل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شفت برگزارشد.

وی ادامه داد: در این مسابقه که روز دوشنبه ٢٩ آبان ماه برگزار شد ٥٠ نفر از کودکان و نوجوانان مقطع ابتدایی پیرامون کتاب و کتابخوانی باهم به رقابت پرداختند.

این مسئول فرهنگی افزود: نقاشی یکی از مهمترین راه های شنیدن صدای ذهن کودکان وبرقراری ارتباط با آنان است و کودکان از طریق خطوط و رنگ ها نگرش بهتری از فضای فکری خود برای اطرافیان ارائه می دهند.

بابایی مقدم گفت: کتاب محصول تجربه های بشری و خلاقیت های ذهنی و آموخته های درازمدت انسان است وهیچ ذخیره و میراثی سود مندتر و با ارزش تر از کتاب نیست.

وی تصریح کرد: دراین مسابقه فرهنگی هنری که با همکاری کانون پرورش فکری شفت برگزارشد، نقاشی ها بر اساس رنگ آمیزی مناسب، میزان کامل بودن، رده سنی نقاش و رعایت موضوع نقاشی داوری شد و از بین آنها به سه نفر از برگزیدگان مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شفت هدف از برگزاری این برنامه را ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی، آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با موضوع کتابخوانی و ایجاد انگیزه برای کارهای گروهی در بین آنان عنوان کرد.

بابایی مقدم همچنین ضمن قدردانی از همکاری کانون پرورش فکری در برگزاری مسابقه نقاشی وهمچنین تشکیل باشگاه های کتابخوانی اذعان کرد: درپایان مراسم از دو تن از اعضای منتخب شرکت کننده در دومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی به نام های مهدیه مهدی زاده ومهرآناگل افشانی با اهدای لوح سپاس، هدایا و بسته فرهنگی تقدیروتشکر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه