English

رئیس کمیسیون توسعه و عمران طوس شورای شهر مشهد:

احیای منطقه طوس وارد فاز اجرایی می‌شود

رئیس کمیسیون توسعه و عمران طوس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تعامل شهرداری و میراث فرهنگی، احیای طوس وارد فاز اجرایی می‌شود و روح تازه‌ای به کالبد این منطقه دمیده خواهد شد.

احیای منطقه طوس وارد فاز اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید مسعود ریاضی در جریان بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونان برنامه‌ریزی و فرهنگی شهرداری مشهد از منطقه تاریخی طوس بیان کرد: تاکنون تمرکز کمیسیون توسعه و عمران طوس روی مسایل زیرساختی نظیر تصویب سند احیای طوس و تأسیس شرکتی با هدف توسعه پایدار منطقه تاریخی طوس بوده است.

وی افزود: با توجه به وظیفه نظارتی و سیاست‌گذاری شورا، ورود به فاز اجرایی طرح‌ها برای آبادانی منطقه طوس نیازمند بازوی اجرایی است. لذا از معاونان برنامه‌ریزی و فرهنگی شهرداری مشهد دعوت شد در این بازدید ما را همراهی کنند.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران طوس شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت‌هایی که می‌توان برای توسعه طوس انجام داد را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: نخستین اقدام زمینه‌سازی برای برگزاری رویدادها و مناسبت‌‌های فرهنگی در این منطقه است.

وی ادامه داد: دومین فعالیت در این راستا تدوین طرح‌های شهری برای بافت این محدوده است که مشاور طرح وعده داده نتایج طرح راهبردی را هرچه‌سریع‌تر در اختیار شورای شهر قرار دهد.

به گفته ریاضی، سومین اقدام برای آبادانی و توسعه منطقه طوس ایجاد تعامل بین مدیریت شهری و میراث فرهنگی است.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران طوس شورای اسلامی شهرمشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری و میراث فرهنگی در زمینه طرح‌های اجرایی طوس گفت: عمده قسمت‌های ناحیه طوس تحت نظارت و در اختیار میراث فرهنگی است و عملیاتی‌سازی تفاهم‌نامه‌های بین این دو نهاد جانی دوباره‌ به منطقه طوس می‌بخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه