English

فرمانده سپاه قدس گیلان:

امروز انقلاب اسلامی ایران قدرتمندترین حکومت در منطقه است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکر بسیجی راهکار حل تمامی معضلات و مشکلات موجود در جامعه است، گفت:‌ کلید طلایی حل مشکلات کشور در دست بسیج مردمی است.

امروز انقلاب اسلامی ایران قدرتمندترین حکومت در منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه در زمان آغاز انقلاب برخی معتقد بودند انقلاب اسلامی با پایه حکومت دینی مردم سالار هرگز به موفقیت نمی‌رسد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران قدرتمندترین حکومت در منطقه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز رفع عمده مشکلات کلیدی کشور حاصل مردم سالاری دینی است تاکید کرد: امام خمینی (ره) از مردم سالاری دینی، ابزاری در کشور پدید آورد که دشمن با تمامی ابزارآلات پیشرفته نمی‌تواند به کشور آسیبی وارد کند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه امام راحل انقلاب را به‌دست مردم سالاری دینی سپردند تصریح کرد: کلید طلایی حل مشکلات کشور، امروز در دست بسیج است اما برخی در تلاش هستند تا برای حل معضلات به کارهای نادرستی متوسل شوند.

وی با اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب و با تاکید بر اینکه اگر مسئولان در مسیر مردم سالاری دینی گام برندارند به‌طور حتم دچار عذاب الهی می‌شوند خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس سخت‌ترین مقوله در تاریخ انقلاب بود که توسط مردم ماندگار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش سپاه در طول تاریخ انقلاب را نقشی تسهیل‌گر عنوان کرد و گفت: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب‌ اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی موفق شود باید مردم را وارد صحنه کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد به‌دست مردم سپرده شود موانع و مشکلات این حوزه برطرف می‌شود تاکید کرد: بسیج متشکل از مردمی است که برای حفاظت و حراست از انقلاب با تفکری جهادی و انقلابی از جان و مال خود گذشتند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دوری از بسیج در دنیای امروز منجر به انحراف از راه سعادت می‌شود خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه تفکر بسیجی و حاکمیت مردم ‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه قدس گیلان 8 هزار و 800 نفر را متشکل از برادران و خواهران در تمامی اقشار سازماندهی کرده است افزود: سپاه قدس گیلان در هفته بسیج برنامه‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی را در استان گیلان اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عرصه فعالیت بسیج را در حوزه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی و خدمات‌رسانی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز به‌واسطه قدرت بسیج در حوزه دفاعی هیچ قدرتی در دنیا جرأت تجاوز به کشور را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز با قدرت تفکر بسیجی تمامی نیروهای خاورمیانه در ید قدرت انقلاب جبهه مقاومت هستند افزود: پس از اعلام اتمام عمر داعش توسط سردار سلیمانی در استان گیلان، روز به روز بر فتوحات رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها کوچکترین تعرضی به خاک پاک ایران کنند صنعت تابوت‌سازی کشور خود را فعال می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه نیرویی که در جمهوری اسلامی توانست در مقابل تمامی هجمه‌های دشمن در شیبخون فرهنگی مقاومت کند تفکر بسیجی و بسیج است بیان کرد: امروز بسیج با فعالیت‌های فرهنگی عرصه را بر دشمن تنگ کرده است.

وی حادثه عظیم اربعین را خاری بزرگ در چشم دشمن دانست و بیان اینکه دشمن در مقابل این رویداد فرهنگی لال شده است افزود: در جامعه امروز دچار مشکل مهندسی فرهنگی هستیم و باید با نگاه گسترده بسیجی در حوزه‌های فرهنگی تاثیرگذار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی