English

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان کردستان خبر داد

تشکیل کمیته ای جهت جمع آوری کمک های تجار، اصناف، صنعتگران و معدن داران

در راستای یاری رسانی بهتر به هموطنان حادثه دیده، کمیته جمع آوری کمک های تجار، اصناف، صنعتگران و معدن داران استان کردستان تشکیل شده و قرار است در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات مناسبی را به انجام برساند.

تشکیل کمیته ای جهت جمع آوری کمک های تجار، اصناف، صنعتگران و معدن داران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه کمیته جمع آوری کمک های بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت کردستان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور و مردم شریف کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز شده است، توجه و شتاب در ارسال کمک های انسان دوستانه باید در اولویت کارها قرار گیرد.

محمد دره وزمی تصریح با تاکید بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه افزود: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جهت یاری رسانی بهتر، کمیته جمع آوری کمک های تجار، اصناف، صنعتگران و معدن داران استان کردستان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه تشکیل شده است و ان شاءالله در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات مناسبی را در راستای حمایت از هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده به انجام خواهیم رساند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: به نیابت از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت کردستان این مصیب بزرگ را به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده تسلیت می گویم و خود را شریک در غم این بزرگواران می‌دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه