English

حضوربه موقع و سریع اداره کل بهزیستی استان کردستان،

جهت ارائه خدمات متنوع به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کردستان و تعدادی از نیروهای متخصص و امداد رسان و مددکاران حوزه های مرتبط کاری این نهاد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور پیدا کرده اند.

جهت ارائه خدمات متنوع به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان از آمادگی این سازمان برای امدادرسانی به کودکانی که سرپرستان خود را در زلزله کرمانشاه از دست داده‌اند خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مددکاران در محل حادثه برای ارائه خدمات به افراد آسیب دیده مستقر شده اند.

قریشی افزود: در بدو حادثه، اقدامات لازم برای حمایت از حادثه دیدگان آغاز شده و بهزیستی استان‌های همجاور استان کرمانشاه برای کمک به افراد آسیب دیده در مناطق زلزله دیده حضور پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: در صبح دیروز با حضور مددکاران بهزیستی کردستان و دیگر استانهای مجاور کرمانشاه بازدیدی از مراکز سازمان بهزیستی محل نگهدای معلولان،کودکان و سالمندان صورت گرفته و بهزیستی کردستان،  آمادگی لازم را برای کمک به آسیب دیدگان دارد و اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان فعال شده است و ارائه خدمات حمایتی و روانی به آسیب دیدگان در نظر گرفته شده است و همچنین نیروهایی برای امدادرسانی در محل حضور پیدا کرده و امکانات و وسایلی اولیه و ضروری نیز ارسال شده است.

ارائه خدمات بهزیستی کردستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی