English

علی محمد صالحی نسب:

صدای مردم خرم‌آباد در شورای شهر هستم/ شهردار برنامه‌ خود را ارائه دهد

سردار صالحی نسب در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، از وجود برخی کاستی‌ها در مجموعه شهرداری مرکز استان انتقاد کرد.

صدای مردم خرم‌آباد در شورای شهر هستم/ شهردار برنامه‌ خود را ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، علی محمد صالحی نسب در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با حضور رئیس و اعضای شورا، معاون اداری و مالی شهرداری خرم‌آباد، مدیران شهرداری مناطق سه‌گانه و مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز برگزار شد، گفت: متاسفانه شهرداری خرم‌آباد، توان بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای توانمند موجود در بدنه خود را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: با استقلال شهردار در تصمیم‌گیری مخالف نیستم اما، چرا باید همواره با تغییر شهردار مرکزی خرم‌آباد، شاهد سرگردانی خیل عظیم کارکنان شاغل در بدنه مدیریتی شهرداری باشیم.

وی، افزود: نیروی انسانی عامل اصلی توسعه در دنیا است، لذا هدر رفت و عدم استفاده از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد در بدنه مدیریتی شهرداری، باعث بی‌انگیزگی خواهد شد که امیدوارم شهردار خرم‌آباد از بروز و ظهور چنین آفتی جلوگیری کند.

سردار صالحی نسب، با بیان این نکته که اعضای شورای شهر با رای مردم و برای پیگیری امور مردم بر مسند شورا نشسته‌اند، تصریح کرد: اعضای شورای شهر خرم‌آباد باید به وظیفه نمایندگی خود در قبال مردم و وظیفه نظارتی خود در مقابل کارکنان و کارگران شهرداری عمل کنند. اینکه کارگر شهرداری چند ماه حقوق دریافت نکند، پذیرفتنی نیست. از طرفی، باید نظر مردم به عنوان ولی‌نعمتان اعضای منتخب در شورای شهر لحاظ شود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود در صحن شورا، گفت: ترمینال برون شهری خرم‌آباد به کلافی سردرگم بدل شده. 95 درصد پروژه انجام شده و تنها 5 درصد آن در انتظار تخصیص بودجه و اعتبار است. سوال اینجاست، وقتی پیمانکار پروژه، علیرغم داشتن طلب 8 میلیارد ریالی از شهرداری، حاضر است در ازای دریافت مبلغ 500 میلیون ریال پروژه را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند، چرا با او همکاری نمی‌شود ؟! چرا به خاطر عدم پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان، مرکز استان لرستان را از داشتن تنها ترمینال برون شهری محروم می‌کنیم ؟! چرا ؟!

عضو شورای شهر خرم‌آباد، به عدم اجرای طرح ممیزی از سوی شهرداری خرم‌آباد نیز اشاره کرد و گفت: وقتی با اجرای طرح ممیزی، می‌شود وضعیت مالی شهرداری را تغییر داد، چرا چشم‌ها را بر روی میلیاردها تومان سود مالی برای شهرداری بسته‌ایم ؟!

علی محمد صالحی نسب در ادامه، بر لزوم ایجاد خط ارتباطی مشترک میان مردم، اعضای شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد تاکید و تصریح کرد: دنیا، دنیای ارتباطات است و ما هر روز شاهد معرفی ظرفیت‌ جدیدی در عصر ارتباطات هستیم. لذا لازم است تا با بهره‌گیری از امکانات ارتباطی روز دنیا، با برقراری خط ارتباطی مشترک میان مردم، بدنه شهرداری و مجموعه شورای شهر، از ظرفیت نظرات مردم در رشد، توسعه، عمران و آبادنی خرم‌آباد استفاده کنیم.

وی، گفت: در بحث مدیریت شهری باید هزینه‌ها را پایین آورده و درآمد پایدار ایجاد کنیم. در غیر این‌صورت، با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

سردار صالحی نسب، در پایان سخنان خود، با انتقاد از عدم پیشرفت برنامه‌های سال‌جاری، از شهردار خرم‌آباد خواست تا هرچه زودتر، برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی