English

در حاشیه دیدار اعضای شورای شهر با استاندار لرستان مطرح شد؛

علی‌محمد صالحی‌نسب: مشکلات شهر خرم‌آباد و پیشنهادات خود را به استاندار لرستان منتقل کردیم

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در دیدار با استاندار، چالش‌های پیش رو را بررسی و پیشنهاداتی ارائه شد.

علی‌محمد صالحی‌نسب: مشکلات شهر خرم‌آباد و پیشنهادات خود را به استاندار لرستان منتقل کردیم

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: در جلسه مشترک با استاندار لرستان، هر یک از اعضا دقایقی به بحث و تبادل نظر با خادمی پرداختند که در این میان، بنده نیز به عنوان نماینده مردم در شورای شهر، به پاره‌ای از مشکلات و راه‌کارها اشاره کردم.

سردار صالحی نسب، ادامه داد: توجه بیشتر به شورا و شهرداری یکی از مواردی بود که بنده با استاندار لرستان در میان گذاشتم، چرا که در سنوات گذشته، مدیران ارشد استان شورای شهر را حیات خلوت خود دانسته و برخی دستگاه‌های بالادستی نیز اینگونه تصوری از شورای اسلامی شهر داشته‌اند.

وی، حمایت استاندار لرستان جهت دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد را یکی از ملزومات توسعه استان در حوزه شهرداری دانست و تصریح کرد: حجم بدهی دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد به قدری است که توسعه شهری را با چالش مواجه کرده، لذا از دکتر خادمی خواستم تا به موضوع ورود کرده و نسبت به رفع آن دستورات مقتضی صادر کند.

صالحی نسب، افزود: مساعدت در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پیش از آغاز هر پروژه عمرانی و شهری دیگر، توجه به اشتغال جوانان، توجه به برنامه محوری و کار کارشناسی و توجه به ایجاد زیرساخت لازم جهت جذب توریسم و گردشگر داخلی و خارجی را، از جمله پیشنهادات خود به استاندار لرستان بود که امیدوارم مورد توجه دکتر خادمی قرار گیرد.

دیدار اعضای شورای شهر با استاندار لرستان

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری موج مبنی بر اینکه نگاه استاندار لرستان به شورای شهر پنجم خرم‌آباد چگونه بود، تصریح کرد: خوشبختانه تعبیر استاندار محترم از شورای پنجم، تعبیری امیدوارکننده بود. ایشان شورای پنجم را شورایی متشکل از افراد شایسته و تاثیرگذار برشمردند که به عقیده من، این نگاه می‌تواند در ادامه روند توسعه مرکز استان لرستان تاثیر بسزایی داشته باشد.

علی‌محمد صالحی نسب، در پایان گفت: از سید موسی خادمی خواستم تا به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، بازدید میدانی از مناطق سه‌گانه خرم‌آباد داشته باشند. لذا در همین راستا مقرر شد تا جهت بررسی میدانی مشکلات شهر خرم‌آباد، در معیت ایشان بازدیدی از محله‌های سطح شهر داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شاهین

    زنده باد سردار صالحی نسب مرد اقدام و عمل

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه