English

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری قم:

پذیرایی از ۱۵۰۰ زائر در موکب کریمه اهل بیت پایانه مرکزی قم

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از پذیرایی از هزار و 500 زائر در موکب کریمه اهل بیت پایانه مرکزی خبر داد.

پذیرایی از 1500 زائر در موکب کریمه اهل بیت پایانه مرکزی قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌ها در اربعین حسینی اظهار کرد: موکب کریمه اهل بیت در پایانه مرکزی از 9 آبان فعالیت خود را آغاز کرد و تا 15 آبان به ارائه خدمات به زائران پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این موکب به مساحت 90 متر مربع بود که بخش‌های ایستگاه صلواتی، شارژ موبایل، ایستگاه واکس صلواتی، مدیریت، ایستگاه فرهنگی و محل استراحت در آن پیش بینی شده بود.

رضاپوریافر با بیان اینکه روزانه هزار و0 500 نفراز زائران کربلا در موکب کریمه اهل بیت پذیرایی می‌شدند گفت: در ایستگاه صلواتی این موکب روزانه هزار و 5000 پرس غذای گرم طبخ و در اختیار زائران قرار می‌گرفت و‌ زائران در کنار غذای گرم از پذیرایی چای، خرما و کیک بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد:‌ در بخش مدیریت موکب همه روزه یک نماینده از سازمان، پلیس پایانه،‌ نماینده اداره کل حمل و نقل استان مستقر و پاسخگوی زائران در امور مربوطه بودند.

پوریافر با اشاره به ارائه خدمات دیگر ویژه اربعین گفت: در ایستگاه فرهنگی با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه یک روحانی مستقر و پاسخگوی مسائل شرعی، اعتقادی و فرهنگی زائران بود.

وی با بیان اینکه این ایام حدود هزار و 500 بسته فرهنگی حاوی کتاب، سی دی و بروشور ویژه ایام اربعین بین زائران توزیع شد گفت: با توجه به معنوی بودن مسیر کربلا این سازمان با تهیه سی دی ویژه ایام اربعین و هدیه به رانندگان اتوبوس‌های مسیر کربلا خواستار جا به جایی این سی دی با فیلم‌های کلوپی بین مسیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه