English

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، عصر امروز (۲۰ آبان) در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه تا ۲۵ آبان همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۲۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه وضعیت این کالای فرهنگی در استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: حضور بیش از ۴۰۰ ناشر در نمایشگاه امسال کتاب کرمانشاه در حالی که ۶۷۲ ناشر برای حضور در این رویداد فرهنگی ثبت‌نام کرده بودند، نشان از وسعت دید مردمان این دیار از کتاب و کتابخوانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد غرفه‌های نمایشگاه نیز بیش از ۲۱۰ غرفه و تعداد عناوین کتاب‌ها نیز حدود ۵۰ هزار عنوان است.

جعفری بابیان آمار خرید و همچنین استقبال از نمایشگاه کتاب کرمانشاه در سال‌های گذشته بسیار خوب بوده، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال استقبال و خرید بسیار بیشتر باشد و در این راستا تلاش می‌کنیم امسال یکی از نمایشگاه‌های ممتاز کتاب کشور را در کرمانشاه داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از حمایت از کتاب‌فروشی‌های کرمانشاه در قالب طرح‌های عیدانه کتاب، پاییزه کتاب و ... خبر داد و گفت: به‌علاوه تسهیلات بانکی نیز به کتاب‌فروشی‌ها داده می‌شود.

گفتنی است که در این نمایشگاه علاوه بر بن کارت در نظر گرفته‌شده، تخفیفی نیز از سوی ناشران در نظر گرفته‌شده و درمجموع کتاب‌ها با ۳۵ تا ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه