English

عضو مجلس خبرگان رهبری:

راهپیمایی عظیم و گسترده روز اربعین نشان گر بیداری اسلامی، اخوت و برادری است

آیت الله کعبی : این راهپیمایی عظیم و گسترده نشان گر بیداری اسلامی، اخوت و برادری است و مانوری جهانی از عشق و ارادت حسینی به شمار می رود.

راهپیمایی عظیم و گسترده روز اربعین نشان گر بیداری اسلامی، اخوت و برادری است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،آیت الله عباس کعبی در گفت و گو با خبرنگاران ، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، عنوان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین پرتویی از اقتدار امت اسلام می‌باشد و در بردارنده پیام مهمی از حق‌خواهی و ظلم ستیزی است.

وی بیان کرد: آزادی خواهان جهان با پیمودن مسیری طولانی در نقطه‌ای گرد هم می آیند تا حضورشان بازتاب پیام وحدت، انسجام و یکپارچگی در مقابل کفر و ستم باشد.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی عظیم و گسترده نشان گر بیداری اسلامی، اخوت و برادری است و مانوری جهانی از عشق و ارادت حسینی به شمار می رود.

وی اظهار داشت: امروز بسیاری از رسانه‌های جهانی از انعکاس این راهپیمایی عظیم و با شکوه اجتناب می کنند زیرا آن را خطری بزرگ در مواجهه با استکبار می بینند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: این حقیقت جهانی و این حضور گسترده خودجوش و مانور بین المللی قابل تکذیب و نادیده گرفتن نیست و هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود.

وی تاکید کرد: فرصت‌های نابی در صحنه اربعین وجود دارد که باید از این ظرفیت و فرصت‌های مهم استفاده کرد و به معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب تشیع پرداخت.

آیت الله کعبی تصریح کرد: باید اهداف متعالی آئین اربعین را که جلوه ای از اقتدار و عزت‎مندی و همچنین تجلی وفاداری به اهل بیت(ع) می باشد را به بهترین شیوه و ابزار معرفی کنیم.

وی گفت: جهان امروز در بارقه‌های ظلم و ستم و در سلطه چپاولگران و ستمگران گرفتار شده و تشنه حقایق نابی است که او را از گرفتاری ها نجات دهد از این رو باید پیام دین راستین محمدی را به گوش جهانیان برسانیم.

عضو خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: یکی از اهداف والای سید الشهداء مقابله با منکر و جهل بود امیدواریم در سایه حقانیت دین اسلام ریشه جهل، خرافات، ستم و منکرات در عالم هستی خشک شود و با ظهور ولی عصر(عج) جهان از ستم گری ها و جهالت ها رهایی یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه